שקד: מוכנה לקבל להט"בים לבית היהודי

שרת המשפטים התייחסה לאפשרות לשילובם של הומואים ולסביות במפלגתה, ואמרה: "כל אחד שרוצה ומאמין בערכים של המפלגה מתקבל בשמחה, גם אם נטיותיו המיניות הן שונות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/05/18 11:56 טו בסיון התשעח

שקד: מוכנה לקבל להט"בים לבית היהודי
מצעד הגאווה בירושלים, צילום: Hadas Parush/Flash 90

"כל אחד שרוצה ומאמין בערכים של המפלגה מתקבל בשמחה. גם אם נטיותיו המיניות הן שונות", כך אמרה הבוקר (ג') שרת המשפטים איילת שקד, שנשאלה על האפשרות לשילובם של הומואים ולסביות במפלגת הבית היהודי. 

בראיון לרדיו 101.5 הוסיפה שקד כי "יש פריימריז, כל אחד יכול להציג מועמדות – אם הוא מאמין בערכים של המפלגה - ולהתמודד".

שקד נשאלה לגבי עמדותיו של ח"כ מוטי יוגב בנושא, והשיבה: "כל אחד מחברי הכנסת מחזיק בתפיסת עולם וחברי הכנסת שלנו הם שונים, הם לא כולם פס ייצור. כל אחד הוא שונה וכל מי שמאמין בערכים של המפלגה שלנו יכול להתפקד ולהתמודד".

האזינו לשיחה עם שקד:

לפני כמה חודשים התבטא יו"ר הבית היהודי ושר החינוך, נפתלי בנט, ברוח דומה. בראיון לגלי צה"ל בעקבות סערת התפטרותו של ח"כ יגאל גואטה מש"ס, התייחס בנט לפתיחת שורות המפלגה, ואמר: "מבחינתי אנחנו לא קבענו מגבלות לחברי כנסת ואנחנו עושים כל הזמן חושבים ועושים שינויים במהלך הזה".

שר החינוך התייחס אז במרומז לסערה סביב תמיכתו ביועצת התקשורת שלו ובבת זוגתה על רקע עמדת המדינה שלא לאפשר לזוגות חד מיניים לאמץ ילדים, ואמר: "אני חושב שיש פה תהליך חברתי של שינוי בחברה הישראלית. יש מנעד דעות בחברה הדתית וצריך לכבד את כולם".