"שמעתי על ברקוביץ דברים חיוביים. אי אפשר להשוות בין יו"ר הרכבת ליחצן מסיבות"

יו"ר ש"ס, השר דרעי, טען כי לא כינה את המועמד לראשות העיר ירושלים "שטן", ואמר: "לעולם לא אגיד על יהודי שטן". על הביקורת של השר בנט בנושא הכסף הקטארי ציין: "הוא מהתומכים הגדולים בקבינט להגיע לשקט בעזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/11/18 19:21 ג בכסלו התשעט

"שמעתי על ברקוביץ דברים חיוביים. אי אפשר להשוות בין יו"ר הרכבת ליחצן מסיבות"
השר אריה דרעי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שר הפנים ויו"ר ש"ס, אריה דרעי, התייחס הערב (ראשון) בראיון לגלי צה"ל לויכוח בין השרים בנט וליברמן והכחיש כי כינה את המועמד לראשות העיר ירושלים, עופר ברקוביץ, שטן.

בנוגע להחלטת הקבינט לאפשר הכנסת כסף מקטאר לעזה ולהקל מבחינה הומניטרית על תושבי הרצועה אמר כי "אחרי הרבה דיונים החלטנו פה אחד, אולי חוץ משר הביטחון שהציג עמדה אחרת, להמשיך את הליך ההסדרה".

על טענות השר בנט, שכינה את הכסף שנכנס לרצועה "פרוטקשן", אמר דרעי כי הזמירות שהוא שומע בקבינט מכיוונו של יו"ר הבית היהודי שונות, "אני שומע את השר בנט בקבינט, והוא מהתומכים הגדולים להגיע לשקט בעזה".לצד זה, הדגיש כי מהתרשמותו גם בכלי התקשורת הוא מתבטא בצורה דומה, "אני חושב שגם הוא אומר בחוץ שצריך להיות נחוש על הגדר וגמיש מבחינת ההקלות על תושבי עזה. אלה המלצות של כל בכירי מערכת הביטחון".

משה ליאון ואריה דרעי. יש דיל?

משה ליאון ואריה דרעיצילום: Yaakov Cohen/Flash90

בנוגע לדברים שאמר על ברקוביץ, הוא ניסה להבהיר כי הוא "לעולם לא אגיד על יהודי שטן. אני לא מכיר את עופר ברקוביץ באופן אישי. מה שמעתי עליו זה דברים חיוביים. אני מתנגד לדרך שלו. דיברתי על דרך השטן. שני המועמדים שנשארו זה יהודי מזרחי שומר מצוות מול מועמד חילוני שלא מסתיר את החילוניות שלו. אי אפשר להשוות בין יו"ר הרכבת ליחצן מסיבות.

עוד הוא אמר כי "ברקוביץ לא שטן ולא מתקרב לזה. הוא יהודי טוב. אני בשמה הלימודית שלי דיברתי על מעשה שטן. התכוונתי לחרדים שעובדים במטה שלו ואני אומר להם תתעוררו ותתחילו להתגייס לעבודה".