שירה איש-רן שוחררה מבית החולים

שירה איש רן, שנפצעה קשה ואיבדה את תינוקה בפיגוע בעפרה שוחררה מבית החולים: "אנחנו נס מהלך". בית כנסת בירושלים ייקרא על שם תינוקה שנרצח

חדשות כיפה מירב כהן 09/01/19 11:18 ג בשבט התשעט

שירה איש-רן שוחררה מבית החולים
שירה ועמיחי איש-רן, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

שירה איש רן, שאיבדה את תינוקה ונפצעה קשה בפיגוע בעפרה שוחררה מבית החולים שערי צדק. איש רן תמשיך את תהליך השיקום בבית החולים הדסה הר הצופים הסמוך יותר לביתה.  איש רן אמרה בצאתה מבית החולים: "בנס שום איבר חיוני לא נפגע"

בפיגוע בעפרה שארע לפני כחודש, ירו פלסטינים חמושים באזרחים יהודים שהמתינו בטרמפיאדה סמוך לישוב, ופצעו שבעה מהתושבים. שירה רן נפצעה באורח קשה והובהלה לבית החולים כאשר היא קורעת ללדת. בעלה נפצע גם הוא באורח קל. תינוקה של שירה, עמיעד ישראל, לא הצליח לשרוד, ונפטר לאחר ארבעה ימים בהם ניסו הצוות הרפואי להציל את חייו. 

בית הכנסת הספרדי בשכונת פסגת זאב בירושלים, שבו רפאל איש-רן, סבו של עמיעד ז"ל משמש כרב בית הכנסת, ישנה את שמו ל"בית הכנסת על שם עמיעד ישראל" לזכרו של תינוקם של בני הזוג איש-רן. 

הרופאים בבית החולים שערי צדק מרוצים מהחלמתה של שירה. בתחילה נראה כי היא תצטרך לעבור ניתוח נוסף, אולם למרות פציעתה הקשה לא נרגם נזק לאיבר חיוני. איש-רן תצטרף בעלה לשיקום בהדסה הר הצופים.