שיא משתתפים בטורניר לזכרו של מלאכי רוזנפלד ז"ל

זו כבר השנה הרביעית ברציפות בה מתקיים גמר ליגות בנימין בכדורגל וכדורסל לזכרו של מלאכי רוזנפלד ז"ל. באירוע השתתף גם שחקן העבר אבי נימני שאמר: "משפחת רוזנפלד מתמודדת בצורה יוצאת דופן עם הכאב הפרטי שלה דרך ספורט, שמחת חיים ואחדות אמיתית"

חדשות כיפה גלעד כהן 24/07/18 15:41 יב באב התשעח

שיא משתתפים בטורניר לזכרו של מלאכי רוזנפלד ז"ל
מספר שיא של משתתפים, צילום: יח"צ בנימין

גמר ליגות בנימין בכדורגל ובכדורסל לשנת 2018 התקיים אמש (ב' ) במרכז קהילתי 'זיו' בירושלים והוקדש זו השנה הרביעית ברציפות לזכרו של  מלאכי רוזנפלד ז"ל שנרצח בפיגוע ירי בסמוך לשבות רחל בבנימין. השנה נקבע שיא משתתפים כשהגיעו לטורניר מאה קבוצות ואלף שחקנים. 

מלאכי ויצחקי רוזנפלד ז"ל

מלאכי ויצחקי רוזנפלד ז"לצילום: ללא קרדיט

ליגות בנימין הפכו למסורת בת מספר שנים ומתקיימות בעשרות יישובים במטה בנימין בתקופת האביב והקיץ. רגע השיא של הערב כולו היה טקס מרגש במיוחד בהשתתפות אורחי הכבוד של הגמר, כוכבי העבר הגדולים של הכדורגל הישראלי , מוטל'ה שפיגלר ואבי נמני שהגיעו לכבד את משפחת רוזנפלד ואת האירוע, מעוז ביגון מנכ"ל המועצה האזורית בנימין, שי שטרית ממשרד התרבות והספורט, יעל כהן מנהלת המרכז הקהילתי בנימין, זאבי המאיר מנהל מחלקת הספורט בנימין, בני משפחת רוזנפלד ועוד.  
שחקן העבר אבי נמני אמר בטקס המרכזי :" עבורי זאת זכות גדולה להגיע לאירוע המוקדש לזכרו של מלאכי רוזנפלד ז"ל. משפחת רוזנפלד היא משפחה מדהימה, המקרינה המון חוסן ואופטימיות לחיים. התרגשתי לראות את המשפחה מתמודדת בצורה יוצאת דופן עם הכאב הפרטי שלה דרך הספורט, המוסיקה, שמחת חיים ואחדות אמיתית. אני מברך על השגשוג והפריחה של הספורט בבנימין ועל הפעילות הספורטיבית הענפה המושכת אחריה מאות ילדים ובני נוער לאורך כל השנה".

אבי נימני ומוטל

אבי נימני ומוטל'ה שפיגלר מעניקים את החולצהצילום: יח"צ

שחקן העבר מוטל'ה שפיגלר הוסיף בטקס: "נהניתי מאוד לראות את בני הנוער משחקים ,רצים ונותנים את כל כולם על המגרש וזה בעיני הספורט הטהור והאמתי. הספורט מוכיח שאפשר להגיע דרכו להישגים חינוכיים וחברתיים גדולים לצד ניצחונות וזכייה בגביעים. גמר ליגות בנימין הוא בהחלט הבמה הראויה והטבעית להנצחת מלאכי רוזנפלד ז"ל שהיה ספורטאי, חובב ספורט מושבע וחלק בלתי נפרד מליגה זו".


במהלך הטקס העניקו שפיגלר ונמני לאליעזר רוזנפלד חולצה של מכבי תל אביב , קבוצה אותה אהד מלאכי ז"ל ,עם הקדשה אישית למזכרת. משפחת רוזנפלד התרגשה מאוד מהמחווה של השניים.  
לאחר הטקס המרגש, התקיים משחק ראווה חגיגי בהשתתפות נבחרת כוכבי בנימין אותה הדריך מוטל'ה שפיגלר לבין נבחרת משפחת רוזנפלד בהובלת אבי נמני. במשחק ניצחה הנבחרת של נמני בתוצאה 1:2. את צמד השערים למנצחים כבש מאיר רוזנפלד אחיו של מלאכי ז"ל. 

אליעזר רוזנפלד: "עבורנו זה בהחלט ערב מרגש ובלתי נשכח והחיבור של הספורט ובמיוחד הליגות של בנימין להנצחה של מלאכי הוא חיבור חזק שמעניק לנו המון כוח להמשך. הייתה לי הזכות לשחק לצד מלאכי בארבע השנים האחרונות והמסר שלי להורים הוא לנצל את הזכות הזו  לשחק ביחד עם הילדים שלכם בכל גיל. אין לי מילים להודות למרכז קהילתי בנימין על היוזמה הברוכה ולשתי אגדות הכדורגל מוטל'ה שפיגלר ואבי נמני על הגעתם לאירוע ריגשה אותנו וחיממה לנו את הלב".

בתואר אלופת ליגת הכדורסל של בנימין זכתה הנבחרת של ישוב חשמונאים לאחר שגברה בגמר על הנבחרת של עפרה 49:60 . בבית התחתון ניצחה נבחרת ניל"י את כוכב יעקב . בגמר הכדורגל הביסה נבחרת נעלה את עלי 0:3 וזכתה בצלחת האליפות.   

מלאכי ז"ל שהיה מהשחקנים הבולטים של ליגת הכדורסל של בנימין ושיחק בנבחרת כוכב השחר ,נרצח בדרכו חזרה ממשחק כדורסל במסגרת ליגת בנימין. מועצה אזורית מטה בנימין ומרכז קהילתי בנימין החליטו לייחד את אירוע גמר הליגות לזכרו של מלאכי ז"ל.