השאירו חותם: רבנים קוראים לנתק הקשרים עם ארגוני הקרן החדשה

הקמפיין של ארגון 'חותם' מקבל הערב (א') חיזוק משמעותי משורה של רבנים. ביניהם, הרב דב ליאור, הרב צבי טאו, הרב דוד חי הכהן, הרב שמואל אליהו, הרב שלמה אבינר ועוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/18 18:21 טו באלול התשעח

השאירו חותם: רבנים קוראים לנתק הקשרים עם ארגוני הקרן החדשה
הרב שמואל אליהו, צילום: רוני חי

שורת רבנים יוצאים היום בקריאה לחשוף ולנתק את הקשרים עם ארגוני הקרן החדשה, ומחזקים את ארגון 'חותם', על פעילותם לחשיפת הקשר של הקרן החדשה לישראל לארגונים בציונות הדתית במטרה להשפיע דרכם - לשנות ולטשטש את העמדות בקרב הציבור הדתי לאומי, זאת למרות המתקפות שהיו בימים האחרונים על אופן הקמפיין של ארגון 'חותם'.

במכתבם פותחים הרבנים בהבעת עמדתם על הקשר החמור שבין הקרן החדשה לארגונים "הובא לידיעתנו מחקר מקיף שנעשה לאחרונה (על ידי ארגון "חותם") ומראה כיצד ישנם כוחות וארגונים הפועלים באופן שמוביל להחלשת יהדותה של המדינה וחוסנה הרוחני והערכי באופן עקבי ומסודר, וזאת אף בתוך הציונות הדתית, ובכך למעשה להביא לתהליך שסופו מחיקת זהותה היהודית של מדינת ישראל".

בהמשך המכתב, עליו חתמו בין השאר הרב דב ליאור, הרב צבי טאו, הרב דוד חי הכהן, הרב שמואל אליהו, הרב שלמה אבינר, הרב דוד דודקביץ, הרב יגאל קמינצקי, הרב שלמה לוי ועוד, הם קוראים להמשיך את הפעילות לחשיפת המהלכים של הקרן החדשה "לכן, ישנה חובה גדולה לגלות לעיני הציבור את כל הנתונים והכוונות החמורות האלו ולא להשאירם מוחבאים מעיניו, למען יהיו מטרות פעולות הארגונים האלו ברורים וידע הציבור כיצד להתייחס אליהם ולהיזהר מהם".

לקראת סיום הם מדגישים את החשיבות בהצבת עמדה ברורה ובחשיפת האמת, בלי לוותר עליה לטובת השלום לכאורה "והאמת והשלום אהבו"- האמת והשלום כרוכים זה בזה, ולכן אין זה צודק לאחוז בשקר והטעייה על מנת לשמור על השלום כביכול, אלא להיפך יש לפרסם את האמת על הפעולות השליליות וכך ייכון השלום בשלמותו. כך היא דרכה של תורה, ש"האמת אינה פחדנית ואינה ביישנית".

לסיום הם מחזקים את הפועלים לחיזוק צביונה היהודי של המדינה "נברך את כל העוסקים  במלאכת הקודש של חיזוק מדינת ישראל, שיצליחו וימשיכו במעשי ידיהם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן