שוב זה קורה: הבת של יגאל בשן שמעה על מות אביה בעקבות שמועות ברשת

הזמר והיוצר יגאל בשן הלך בשבוע שעבר לעולמו. בתו של יגאל, אלינור קיבלה את הבשורה הקשה על מות אביה דרך הודעת SMS בעקבות הרצת שמועות ברשת על מותו של בשן

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/18 20:13 ז בטבת התשעט

שוב זה קורה: הבת של יגאל בשן שמעה על מות אביה בעקבות שמועות ברשת
יגאל בשן, צילום: CC BY-SA-Amir Gilad

אלינור בשן, בתו של יגאל בשן ז"ל סיפרה ב'אולפן שישי' כי היא קיבלה את הבשורה על מות אביה דרך חברה ששלחה לה מסרון עם ההודעה: "זה נכון?". בשן קיבלה את ההודעה מהחברה לאחר שכמה שעות טרם התפרסם דבר מותו של הזמר והיוצר יגאל בשן, התרוצצו לא מעט שמועות ברשתות החברתיות. בעיקר בוואטסאפ. 

זאת אינה הפעם הראשונה בה מופצים שמועות על הזמר והיוצר יגאל בשן. מעבר לכך, זכורים לא מעט הודעות שהתקבלו להורים שכולים בזמן מבצע צוק איתן לפני כארבע שנים ברצועת עזה. הודעות שבישרו להורים על מות יקיריהם.

"הייתי בעבודה בלונדון והסתכלתי על הטלפון באיזשהו שלב. קיבלתי מסרון מחברה שכתוב בו "זה נכון?" חשבתי שזו טעות אז הנחתי את הטלפון בצד." מספרת אלינור בשן. "כעבור 10 דקות בעלי הגיע להודיע לי, וכשבאתי להרים טלפון לאמא שלי, שמתי לב שבטלפון מחכות לי כ-100 הודעות שונות. הוא (אבא שלי( עוד היה בדירה ללא רוח חיים. הודעת המשפחה עוד לא יצאה. אבל מאות אנשים כבר ידעו. זה לא פייר ולא מכובד."