רשימת הימין החדש: שולי מועלם במקום החמישי

לאחר שהמפלגות השונות חשפו את רשימתן באירוע גדול, בנט ושקד חושפים את רשימתם הסופית ברשת החברתית. אלונה ברקת במקום השלישי, קרוליין גליק במקום השישי. האות של פתק המפלגה בקלפי היא נ'

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 20/02/19 11:30 טו באדר א'

רשימת הימין החדש: שולי מועלם במקום החמישי
שקד וברקת בהגשת הרשימה, צילום: דוברות הימין החדש

לאחר שמידי יום נחשף עוד כוכב ברשימת הימין החדש, שרת המשפטים שקד, יחד עם הרכש אלונה ברקת, הגישו הבוקר (ד') את רשימת המפלגה לוועדת הבחירות המרכזית. מוקדם יותר חשף בנט ברשתות החברתיות את סדר הרשימה. שקד וברקת מסרו: "אנחנו מציגים היום רשימה מצוינת. מפלגת ימין אידאולוגית בתחומים המדיני, הכלכלי, הביטחוני והמשפטי. ברור שנתניהו יהיה ראש הממשלה, השאלה איזו ממשלה הוא ירכיב - עם הימין החדש או עם מפלגת השמאל של גנץ".

המפלגה ביקשה שסמלה יהיה האות "נ", שתוצב על פתק ההצבעה שלה בקלפי.

בראש הרשימה יוצב בנט ומיד אחריו השרה איילת שקד שיכהנו כיו"רים משותפים. במקום השלישי בעלת קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, אלונה ברקת. בהמשך הרשימה יתמקם הטייס לשעבר מתן כהנא, במקום החמישי ח"כ שולי מועלם, שפרשה ביחד עם בנט ושקד מהבית היהודי. יש לציין כי מועלם-רפאלי ידעה מהרגע שהצטרפה לבנט ושקד באיזה מקום היא תוצב. 

במקום השישי העיתונאית קרוליין גליק, העיתונאי אלישיב רייכנר ישובץ במקום השביעי, במקום השמיני מנהל אגף שורשים של "צהר" אורי שכטר, ובמקום התשיעי ראש המכינה הקדם-צבאית "תבור" עמיחי שיקלי.
את העשירייה הראשונה חותמת הפעילה החברתית לקידום זכויות החירשים שירלי פינטו, במקום ה-11 עו"ד יום טוב כלפון, ובמקום ה-12 פעיל ההסברה הישראלית רן בר-יושפט.

הרכש האחרון של המפלגה הוא אל"מ משה פלד מקיבוץ בית השיטה, שבנט הודיע על צירופו הבוקר בחשבון הטוויטר שלו. הוא ימוקם במקום ה-14, אשר לא צפוי להיות ריאלי.

רשימת המפלגה המלאה: 

1. נפתלי בנט
2. איילת שקד
3. אלונה ברקת
4. מתן כהנא
5. שולי מועלם
6.  קרוליין גליק 
7. שיבי רייכנר
8. אורי שכטר
9. עמיחי שיקלי
10. שירלי פינטו
11. יום טוב כלפון
12. רן בר יושפט
13. רוני ססובר
14. משה פלד 
15. יוחאי עזרא
16. נחי אייל
17. ענת ציפיקין אביבי
18. שי מימון
19. דוריאן כהן-נוב
20. יעל יהב
21. ניר הרמן
22. אוהד אוזן
23. ג׳רמי סלטן
24. יוסי מנדלביץ