רקטה שוגרה מעזה: צה"ל תקף ברצועה

רקטה נורתה מרצועת עזה לעבר ישראל. אזעקה נשמעה באשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון. זוהה שיגור אחד משטח הרצועה - שיורט. צה"ל תקף כמה מחנה צבאי של חמאס בצפון הרצועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/01/19 08:15 א בשבט התשעט

רקטה שוגרה מעזה: צה"ל תקף ברצועה
שיגורים ויירוטים בשמי הדרום, הערב, צילום: Hadas Parush/Flash90

התחממות בדרום: רקטה ששוגרה הלילה (ב') מרצועת עזה לעבר ישראל יורטה על ידי מערכת "כיפת ברזל". לפני יירוט הרקטה, נשמעה אזעקה באשקלון ובמועצה האזורית חוף אשקלון, ודווח על קולות פיצוצים באזור. מדובר צה"ל נמסר כי "זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לעבר שטח ישראל, שיורט על-ידי לוחמי 'כיפת ברזל'". דובר צה"ל מסר כי "מטוסי קרב ומסוק קרב תקפו בתגובה מספר יעדי טרור במחנה צבאי של חמאס בצפון רצועת עזה". עוד נמסר מצה"ל כי "צה"ל רואה בחמאס אחראי לכל המתרחש ברצועת עזה וממנה".

מחבל חמאס

מחבל חמאסצילום: פלאש 90

 אמש תקפו מסוקי קרב של חיל האוויר שתי עמדות של חמאס ברצועת עזה, בתגובה למטען שחובר לבלונים ושוגר באמצעות טיסן משטח רצועת עזה לשטח ישראל מוקדם יותר אתמול.

שר הביטחון לשעבר, ח"כ אביגדור ליברמן הגיב להתחממות בדרום ואמר: "ביד אחת ממשלת ישראל מאכילה את החמאס וביד השנייה עושה נו נו נו. אין מדיניות עקבית, אין ראייה לעתיד ואין נכונות לגדוע את הטרור החמאסי. אין יוזמה, בקושי מגיבים. גם אוכלים את דגים מסריחים וגם מגורשים מהעיר."