רמי לוי החליט: זה המועמד שבו אני תומך לראשות עיריית ירושלים

לא רק החרדים: איש העסקים רמי לוי הודיע כי הוא תומך במשה ליאון לראשות עיר הבירה, "כמוני, הוא לא שכח מאיפה הוא צמח ואין לי ספק שהוא היחיד שידאג לתושבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/09/18 09:57 יב בתשרי התשעט

רמי לוי החליט: זה המועמד שבו אני תומך לראשות עיריית ירושלים
תומך בליאון. רמי לוי, צילום: יחצ

לאחר הודעת התמיכה של חלק מנציגי המגזר החרדי, משה ליאון קיבל היום (ו') חיזוק נוסף לאחר שאיש העסקים, רמי לוי, הודיע כי הוא תומך בולראשות עיריית ירושלים

"אני תומך במשה ליאון, לא רק בגלל שהוא איש ניהול עם הבנה רבה בשלטון המקומי אלא בעיקר כי הוא בן אדם מלא חמלה. בן אדם עם אהבת חינם ודאגה לאדם הפשוט", אמר לוי אשר שימש בקדנציה האחרונה כחבר מועצת העיר מטעם סיעתו של ראש העיר היוצא ניר ברקת.

לדבריו, "כמוני, הוא לא שכח מאיפה הוא צמח ואין לי ספק שהוא היחיד שידאג לתושבים, לרווחה שלהם, לניקיון ליד הבית שלהם, וגם לכיס שלהם. בשבילו ירושלים היא הדבר הכי חשוב ולא עוד תחנת מעבר בדרך למקום אחר".

משה ליאון

מרוצה מתומך נוסף. משה ליאוןצילום: מרים אלסטר/פלאש 90

עוד אמר לוי כי לדעתו, "משה ליאון ידאג לתושבים ולעסקים. הוא  הבטיח לי שידאג לצעירים שיישארו בירושלים, לדיור וישרת את כלל סוגי האוכלוסייה, לרבות בעלי עסקים אותם הוא מכיר היטב. מה שהכי חשוב לו  זה לדאוג לתושבים, לחינוך ולתרבות. אעשה הכל כדי שהוא ייבחר".

ליאון, שבמוצאי יום כיפור קיבל את תמיכת ש"ס ודגל התורה בבירה, הגיב לדברים ואמר כי הוא "מודה לרמי על התמיכה המרגשת, שמראה עד כמה הרחוב הירושלמי, על מגוון האוכלוסיות שבו, מאמין בהנהגה שלנו ובערכים שאנו מביאים ובראשם - איחוד לבבות והצבת התושב במרכז".