גל גדות ואסי עזר נגד מפלגת העבודה

במפלגת העבודה השתמשו בתמונות של רותם סלע ושלומית מלכה בקמפיין הבחירות שלהם. במשרדים המייצגים את השחקנים יצאו בחריפות נגד השימוש הפוליטי ללא הסכמת השחקנים ודרשו להסירן

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/19 08:52 ו באדר ב'

גל גדות ואסי עזר נגד מפלגת העבודה
גל גדות, צילום: shutterstock

מפלגת העבודה השתמשו בתמונותיהם של מספר שחקנים וזמרים, בניהם גל גדות ואסי עזר, וכתבו "אנחנו צריכים עוד רותם סלע", ללא ידיעת הידוענים. משרדי הפרסום תקפו את מפלגת העבודה על השימוש האסור.  

"אנו רואים זאת בחומרה, ונפנה עוד הערב למפלגת העבודה בדרישה מיידית להוריד את תמונתה של גל גדות מהקמפיין", נמסר מטעמה. "גל גדות מעולם לא השתתפה בקמפיין פוליטי כזה או אחר". 

גם אסי עזר צייץ בחשבון הטוויטר שלו: חייב רק להגיד- לא אישרתי את השימוש בתמונה שלי. אם הייתי מצביע ״העבודה״ אגב, הייתי מאשר בשמחה.

המגישה והדוגמנית,רותם סלע, עלתה לכותרות בשבוע שעבר כאשר פרסמה פוסט נגד דבריה של השרה רגב, שיצאה נגד חבירה של גנץ למפלגות הערביות. הדוגמנית שאלה: "מה הבעיה עם המפלגות הערביות, וקבעה כי מדינת ישראל היא מדינת ככל אזרחיה. ראש הממשלה הגיב לדוגמנית וכתב כי "מדינת ישראל היא מדינת לאום יהודית". 

ממשרדן של רותם סלע וגלית גוטמן נמסר: "אנחנו תומכים בשיח חופשי ודמוקרטי. מעולם לא הסכמנו לקחת חלק בקמפיין של מפלגה כזאת או אחרת". מוקדם יותר פנו עורכי הדין של המשרד שמייצג את סלע גם למרצ, שגם עשו שימוש בתמונתה, והמודעות הוסרו.