נתניהו בדיון סגור: רוסיה הציעה לישראל - הקלות על איראן תמורת יציאתה מסוריה

ראש הממשלה חשף בפני חברי ועדת החוץ וביטחון, כי פוטין הציע לישראל וארה"ב עסקה בנושא הגרעין האיראני ומעורבות טהרן בסוריה. נתניהו ציין כי ישראל עדיין לא גיבשה את עמדתה בסוגיה

חדשות כיפה חדשות כיפה 20/11/18 21:37 יב בכסלו התשעט

נתניהו בדיון סגור: רוסיה הציעה לישראל - הקלות על איראן תמורת יציאתה מסוריה
נתניהו ופוטין, צילום: קובי גדעון/לע"מ

הקלות על איראן תמורת יציאתה מסוריה, זאת העסקה שהציעה רוסיה לישראל כפי שחשף ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בפני ועדת החוץ והביטחון. כך פורסם הערב (שלישי) בחדשות עשר.

לפי הפרסום, נתניהו סיפר על ההתפתחות בישיבה סגורה לחברי הועדה אתמול בכנסת, ולדבריו הנושא על על ידי נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בעצמו.

המטרה האיראנית שהושמדה בעומק סוריה

מטרה איראנית שהושמדה בעומק סוריה. ארכיוןצילום: דובר צה"ל

נתניהו ופוטין נפגשו בשבוע שעבר בפריז, והנשיא הרוסי הציע את הציעה באופן משותף לנתניהו וטראמפ. כשחברי הכנסת שאלו את ראש הממשלה האם ישראל גיבשה עמדה בנוגע להצעה, הוא השיב להם כי אין עדיין התייחסות רשמית ישראלית לסוגיה.

נתניהו ציין כי רוסיה וארה"ב מקיימים מזה זמן מגעים בנוגע להצרת צעדיה של איראן בסוריה ובכיר במשרד החוץ האמריקני אמר לחדשות עשר כי "אנו ממשיכים בשיחות כדי לקדם פיתרון מדיני בסוריה, לא נפרט על תוכן השיחות הדיפלומטיות הללו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן