רומז על התקיפה בסוריה? נתניהו: "פועלים נגד התבוססות איראן, כולל בימים אלה"

ראש הממשלה אמנם לא לקח אחריות על תקיפת היעדים בסוריה, אך אמר בטקס של חיל האוויר כי "מעולם לא היתה פעילות אווירית שלנו בהיקף כזה, כלי טיס עולים ויורדים, מגיחים לזירות קרובות ורחוקות מאוד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/12/18 15:22 יח בטבת התשעט

רומז על התקיפה בסוריה? נתניהו: "פועלים נגד התבוססות איראן, כולל בימים אלה"
רה"מ בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (רביעי) במרומז לתקיפה הלילה בסוריה שיוחסה לישראל והצהיר בטקס חשיפת הכנפיים של חיל האוויר כי ישראל תמשיך לפעול למניעת ההתבוססות האיראנית במדינה

לדבריו, "איננו בוחרים להשלים עם ההתבססות האיראנית בסוריה, אנחנו פועלים נגדה ברציפות, כולל בימים אלה. לא נירתע לעשות ככל שנידרש. אנחנו עושים".

עוד אמר נתניהו כי ישראל "בים, ביבשה, במודיעין, בסייבר, וכמובן שאנחנו משחיזים ללא הרף את כוחו של חיל האוויר, שפועל בצמוד עם שאר זרועות צה"ל. לפני מספר ימים הייתי במפעלי התעשייה האווירית, פגשתי את המוחות שם, הם מפתחים יכולות שאין לאף אחד במזרח התיכון. חלק מהדברים שמתכננים שם אין לאף אחד בעולם. מערכות נשק, הגנה, טילים התקפיים שיכולים להגיע לכל מקום ולכל מטרה. מעולם לא היתה פעילות אווירית שלנו בהיקף כזה, כלי טיס עולים ויורדים, מגיחים לזירות קרובות ורחוקות מאוד".

הלילה הותקפו מספר יעדים בסוריה כשדיווחים אמריקאים טענו כי היעד היה אנשי חיזבאללה. רוסיה התייחסה לפעולה באופן רשמי וטענה כי ישראל תקפה מספר יעדים באמצעות מטוסים משטחה של לבנון.