רוב הציבור: בנט לא מתאים להיות שר הביטחון

סקר חדש שמתפרסם היום בחברת החדשות מראה כי רוב הציבור חושב שיו"ר הבית היהודי, השר נפתלי בנט לא מתאים לכהן כשר ביטחון. עוד מהסקר עולה כי במידה ובני גנץ יעמוד בראש המחנה הציוני, ההפרש בין הליכוד לבין המחנ"צ יעמוד על שני מנדטים בלבד

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/18 20:26 ט בכסלו התשעט

רוב הציבור: בנט לא מתאים להיות שר הביטחון
השר בנט, צילום: מרק ישראל פלאש 90

מסקר חדש של מכון מדגם שהתפרסם הערב בחברת החדשות עולה כי רוב הציבור בטוח שההתפטרות של שר הביטחון אביגדור ליברמן מוצדקת וכי שר החינוך נפתלי בנט לא מתאים לתפקיד שר הביטחון.

הסקר מתקיים בעקבות האירועים הפוליטיים האחרונים שהתחילו כששר הביטחון אביגדור ליברמן התפטר מתפקידו וזה המשיך כששר החינוך נפתלי בנט דרש כאולטימטום להמשך קיום הממשלה את תיק הביטחון.

עוד עולה מהסקר כי במידה והבחירות היו מתקיימות היום, הליכוד היה מקבל 30 מנדטים, יש עתיד 18, המחנה הציוני 12, הרשימה המשותפת 12, הבית היהודי 10, כולנו 8, ש"ס 7, ישראל ביתנו 6, אורלי לוי-אבוקסיס 6, יהדות התורה 6, ומרצ עם 5 מנדטים.

הליכוד שומר על כוחו

הליכוד שומר על כוחוצילום: צילום מסך

צילום: צילום מסך

עוד עולה מהסקר כי במידה והרמטכ"ל לשעבר, רא"ל במיל' בני גנץ יצטרף אז המחנה הציוני בראשותו יקבל 24 מנדטים לעומת 12 מנדטים בראשותו של אבי גבאי. הנתון המעניין מהסקר הוא שבמידה וגנץ יעמוד בראשות המחנה הציוני, הוא לוקח מנדטים גם מהליכוד שתקבל 26 מנדטים בלבד. עוד נתון מעניין הוא שהציבור משוכנע שהממשלה הנוכחית צריכה ללכת לבחירות.

צילום: צילום מסך

צילום: צילום מסך