רגע לפני תוצאות האמת: אלה המועמדים שנבחרו על ידי גולשי 'כיפה'

במהלך החודשים האחרונים נשאלו גולשי 'כיפה' במי היו מצביעים לראשות העיר ירושלים ומועצות מטה בנימין וגוש עציון. סקרנים לדעת מה התוצאות? כנסו וגלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/18 22:00 כא בחשון התשעט

רגע לפני תוצאות האמת: אלה המועמדים שנבחרו על ידי גולשי 'כיפה'
אחת הקלפיות בארץ, צילום: פלאש 90

הקלפיות כבר נסגרו והקולות החלו להיספר, אך רגע לפני שנדע מי זכה בכל רשות בבחירות המוניציפליות, אלה תוצאות משאלי אתר 'כיפה'.

יש לציין כי לא מדובר בסקר שנערך על ידי מכון מקצועי, אלא בשאלון תמיכה שהוצג בפני הגולשים שבחרו את המועמדים המועדפים עליהם ברשויות השונות.

המועמדים לראשות העיר ירושלים. קרבות הבוץ נמשכים

המועמדים לראשות העיר ירושלים. קרבות הבוץ נמשכיםצילום: פלאש 90

ירושלים: אילו תוצאות המשאל אכן ישקפו את המציאות, נראה שעיר הבירה הולכת לסיבוב שני מאחר ואף לא אחד מבין חמשת המועמדים לא הצליח לגרוף יותר מ-40% תמיכה. עופר ברקוביץ' קיבל את שיעור התמיכה הגבוה ביותר, 32%, אחריו הגיע משה ליאון עם 25%, זאב אלקין קיבל 19% מקולות המצביעים, יוסי דייטש 16% ואבי סלמן סגר את הרשימה עם אחוז תמיכה בודד.

שילה אדלר וישראל גנץ | צילום: מירי צחי

שילה אדלר וישראל גנץ | צילום: מירי צחיצילום: יח"צ

המועצה האזורית מטה בנימין: לאחר פרישתו של אפי שרון, יוכרז במהלך הלילה ראש המועצה החדש מבין ישראל גנץ ושילה אדלר. לפי משאל 'כיפה' מי שיכול לחייך הוא מנכ"ל מועצת יש"ע לשעבר, אדלר, שגרף בקרב גולשי האתר 51% מהקולות, לעומת 49% תמיכה שזכה סגן ראש המועצה גנץ.

שניים משלושת המועמדים. סוויל ונאמן

שניים משלושת המועמדים. סוויל ונאמןצילום: פלאש 90. גרשון אלינסטון

המועצה האזורית גוש עציון: במידה ותוצאות המשאל יתבררו כנכונות, או אפילו קרובות לכך, נראה שנכונות לרבים הפתעה. למקום הראשון הגיע ירון רוזנטל עם 46% תמיכה, כשאחוז פחות ממנו גרף משה סוויל. ראש המועצה המכהן, שלמה נאמן, קיבל לפי המשאל 9% בלבד.

האם גולשי 'כיפה' הצליחו לחזות את תוצאות האמת בשלושת האזורים שנבדקו? בעוד זמן לא רב נדע את התשובה.