רגב: "ננצח את הטרור"

שרת התרבות והספורט ניחמה את בני משפחת יחזקאל-לבנגרונד על הירצחה של קים בפיגוע הרצחני בברקן, "אין מילים שיכולות לנחם אם שקוברת את בתה. עוד תוצאה כואבת ואכזרית של הסתה פרועה מבית מדרשו של אבו מאזן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/18 16:40 כט בתשרי התשעט

רגב: "ננצח את הטרור"
רגב בניחום המשפחה השכולה הטריה, צילום: אלי סבתי

שרת התרבות והספורט, מירי רגב, הגיעה היום (שני) לבית משפחת יחזקאל לבנגרונד בראש העין, במטרה לנחמם על מות בתם, קים, בפיגוע אתמול באזור התעשייה ברקן

השרה, מלווה בראש המועצה יוסי דגן, שוחחה עם אמה אחותה ובעלה של קים ושמעה מהם על האובדן והכאב הגדול.

"אין מילים שינחמו הורים שאיבדו ילדה, אין מילים שיכולות לנחם אם שקוברת את בתה", היא אמרה והוסיפה כי "ממשלת ישראל וכוחות הביטחון עושים הכל כדי לשמור על שלומם וביטחונם של אזרחי המדינה".

לדבריה, "אנחנו נשים ידינו על המחבל הנתעב - אנחנו ננצח את הטרור. אנחנו נמשיך לבנות ביהודה ושומרון ובעזרת השם נקים אזור תעשייה נוסף בשומרון. הרצח הזה הוא עוד תוצאה כואבת ואכזרית של הסתה פרועה מבית מדרשו של אבו מאזן שמדבר שלום באנגלית ומעודד טרור בערבית".


דגן אמר להורים כי הוא בא בשם כל תושבי השומרון ותושבי ברקן להביע את צערם, "אנחנו כהתיישבות מבטיחים שלא רק שלא נישבר אלא נגדיל את ההתיישבות, נקים ישובים חדשים ונפתח אזורי תעשייה חדשים, ונוסיף עוד אורות. במקביל גם נדרוש לפעול נגד הרשות הפלסטינית שמסיתה אותם".