רבני השכונות הירושלמיות תומכים במשה ליאון

רבני קהילות ושכונות בירושלים תומכים במועמד משה ליאון לראשות עיריית ירושלים. הרב דוד שמחון, רב שכונת קריית יובל: "ליאון היחיד שיכול להוביל את ירושלים באחדות של כל הציבורים".

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/10/18 10:53 כה בתשרי התשעט

רבני השכונות הירושלמיות תומכים במשה ליאון
צילום: ללא

מתחזקת התמיכה הציונית דתית במועמד המוביל לראשות העיר ירושלים משה ליאון. הרב דוד שמחון, רב שכונת קריית יובל: "ליאון היחיד שיכול להוביל את ירושלים באחדות של כל הציבורים".

הציונות הדתית בירושלים בוחרת להתאחד סביב המועמד המוביל משה ליאון. לאחר שכונת פסגת זאב כעת גם קריית יובל מצטרפת לתמיכה. הרב דוד שמחון, בוגר ישיבת מרכז הרב וחבר מועצת העיר לשעבר, שכיהן כיו״ר חברת פרזות וכרב שירותי הכבאות וההצלה, מודיע על תמיכתו במשה ליאון לראשות העיר. 
״כרב שכונה ירושלמית אני מכיר היטב את צרכי התושבים. ראיתי את האכפתיות והדאגה הכנה שלך לכל תושבת ותושב והן את יכולות הניהול המוכחות שלך", כותב הרב שמחון לליאון, אותו פגש במהלך חג הסוכות. "כשאתה מחליט שצריך לעשות מעשה אינך שוקט עד לביצועו על הצד הטוב ביותר".


שמחון משבח את ליאון על התפקוד שלו שסגן ראש העיר בשנים האחרונות: "בשנים האחרונות, בהן כיהנת ללא שכר כמחזיק תיק המינהלים הקהילתיים, תמיד מצאתי אצלך אוזן קשבת. אתה איש של אנשים, מעורב ומבין לעומק את מצוקות השכונות ותמיד נרתם עם כל הלב לדאוג ולסייע. אשריך ואשרי תושבי ירושלים שזכו שהחלטת להפנות את כל כישרונך ומרצך למען בניין וניהול עיה״ק ירושלים ת״ו. בהצלחה לאורך כל הדרך״, כתב הרב שמחון במכתב ששלח לליאון.

משה ליאון מסר: ״התמיכה של הרב שמחון מחממת את הלב ומצטרפת לרבני שכונות נוספים, שיודעים שתושבי ירושלים מבקשים ראש עיר שידאג להם"