רבני הציונות הדתית נגד ארגוני הלהט"ב: "הפכו את הסוטים לגיבורים"

מעל 200 רבנים חתמו הערב (ה') על מכתב תמיכה ברב אריה שטרן, על רקע הדברים שאמר על ילדים שגדלים במשפחות להורים חד מיניים. בין החתומים: הרב אבינר, הרב טאו והרב אליהו

חדשות כיפה גלעד כהן 26/07/18 20:33 יד באב התשעח

רבני הציונות הדתית נגד ארגוני הלהט"ב: "הפכו את הסוטים לגיבורים"
תמונת ארכיון. מצעד הגאווה בירושלים. למצולמים אין קשר לכתבה, צילום: Hadas Parush/Flash 90

הרב אריה שטרן מקבל הערב (ה') תמיכה רחבה מרבני הציונות הדתית. מעל 200 רבנים חתמו הערב על מכתב תמיכה ברב אריה שטרן, על רקע הדברים שאמר בתחילת השבוע, על ילדים שיגדלו אצל זוגות חד מיניים כי "בהחלט יכול להיות שהילדים יהיו אומללים בסופו של דבר, אולי לא בילדותם הקטנה, אבל שיגדלו וימצאו את עצמם בצורה כזו, בצורה לא טבעית. זה נראה לי דבר שמאוד יאמלל אותם ויגרום להם באמת סתם חיים קשים",

המכתב, עליו חתומים גם הרב צבי טאו, הרב דב ליאור, הרב חיים שטיינר, הרב שלמה אבינר, הרב גדעון פרל, הרב אליקים לבנון, הרב שמואל אליהו, הרב שמואל טל, הרב מנחם בורשטיין, הרב איתן אייזמן, הרב יהושע שפירא, הרב יגאל לוינשטיין, הרב אורי שרקי, הרב שלמה רוזנפלד, ועוד עשרות רבני ערים וישובים וראשי ישיבות,  מתפרסם ביוזמת ארגון רבני דרך אמונה, נאמני הרבנות הראשית ומרכז ליב"ה, ובתחילתו פותחים הרבנים בחיזוק לרבה של ירושלים, על הדברים שאמר - עמדתה של תורה, בעד הנורמליות ונגד ארגוני התועבות - 

"באנו לחזק את ידיו של רבה של ירושלים עיה"ק הרה"ג הרב אריה שטרן שליט"א,
אשר דיבר בעוז ובפשטות את האמת הנצחית של תורתינו הקדושה, ואת הנורמליות האנושית, איתה מזדהה הרוב הבריא במדינת ישראל שמזועזע מההתגרות ואובדן הדרך של ארגוני  התועבות",
בהמשך המכתב מזדעזעים הרבנים מחוצפתם של הארגונים, ומפגיעתם בקודשי ישראל, ועוד ביום חורבן בית המקדש "לעשות מצעדים חצופים בערי ישראל ועוד הגדילו לעשות ולערוך מצעדי תועבה אלו ביום תשעה באב שהוא יום אבל לאומי על חורבן בית המקדש, שבין היתר חרב על גילוי עריות ושנאת חינם".

הרב שמואל אליהו

בין התומכים | הרב שמואל אליהוצילום: פלאש 90

הרבנים גם מוחים על ההתנהלות האלימה של ארגוני הלהט"ב, של סתימת פיות ומתקפה חריפה נגד כל מי שתומך במשפחה  "הטרור האגרסיבי  המלווה בשטיפת מוח תקשורתית השכם והערב על מנת להכשיר את הלבבות כאילו יש כאן איזשהו מושג של "משפחה" ולהרוס את מושג המשפחתיות ולהפוך את הסוטים לגיבורים, לא יצלח, כמו גם הניסיון לסתום פיות של רבנים ואנשים שפויים ולהפוך אותם לקיצוניים והזויים".

לסיום שבים הרבנים ומחזקים את הרב שטרן, שיצא להגנתם של ילדי ישראל :"הרב אריה שטרן שליט"א יצא להגנתם של ילדי ישראל, שיהיו אומללים אם לא יאומצו במשפחות נורמטיביות. אנו מחזקים את ידיו של רבה של ירושלים, שהביע אמת פשוטה וזעק את זעקת הילדים שאין להם פה, למנוע מהם חיים אומללים, ולתת להם את הזכות הבסיסית לחיות במשפחה טבעית נורמטיבית על מנת שיגדלו אנשים נורמליים בריאים בנפשם". 

ממרכז ליב"ה, ממארגני המכתב, אמרו בתגובה: לא מפתיע לראות את ההתגייסות המהירה של מעל 200 רבני ישראל לתמיכה ברב אריה שטרן ובחיזוק המשפחה הבריאה והנורמלית, רבני ישראל מבטאים את עמדת הרוב הבריא בישראל, שסולד מכל המסע האלים וההיסטרי שמתנהל בשנים האחרונות ובפרט בשבוע האחרון, להרס המשפחה והמשכיות הדורות.

"הבריאות תגבר על האלימות הלהט"בית והרוח המשוגעת הזו תחלוף, והמשפחה בישראל תמשיך בע"ה כסלע איתן מול כל הנסיונות לפרק אותה, להמשיך את קיומו של עם ישראל בבריאות ובנורמליות".

מנכ"ל תנועת "ישראל חופשית" אורי קידר התייחס למכתב ותקף בחריפות את הרבנים שחתמו עליו: "מכתב האייטולות הוא קריאה ברורה, שאין איך לפרש אותה בדרך שאינה התרת דמה של קהילת הלהט"ב כולה. חלק גדול מקבוצת המטורפים הזו מקבלת שכר ממדינת ישראל, ושתיקתם של ראש הממשלה נתניהו ושרת המשפטים שקד מעידה כאלף עדים על כך שאין בכוונתם לעשות דבר בכדי לעצור את אותם אנשי דת שאין להם אלוהים".

לדבריו, "כל דקה שמתירי הדם אינו במעצר הוא תקלה חמורה של רשויות החוק. הציבור הרחב שישטוף את רחובותיה של ירושלים במצעד הגאווה בשבוע הבא יראה לכל אלו שתקועים בימי הביניים שזמנם עבר ומקומם בפח האשפה של ההיסטוריה".