"רבותי, זו רק ההתחלה": זהות מנסה לגייס מיליון וחצי שקלים לכיסוי חובות

לאחר שבניגוד לתחזיות מפלגתו של משה פייגלון לא הצליחה להיכנס לכנסת, אנשיה מתמודדים עם חובות אותם הם מנסים לכסות בעזרת פנייה לציבור: "על מנת שנוכל לסגור את חובותינו הכספיים והמוסריים"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 03/05/19 09:44 כח בניסן התשעט

"רבותי, זו רק ההתחלה": זהות מנסה לגייס מיליון וחצי שקלים לכיסוי חובות
יו"ר מפלגת זהות, משה פייגלין, צילום: פלאש 90

במפלגת זהות ציפו בשלב זה להיות בעיצומו של המשא ומתן הקואליציוני מול נתניהו והליכוד. עם זאת, לאחר המפלה במערכת הבחירות האחרונות וחוסר ההצלחה לעבור את אחוז החסימה הותירה את המפלגה בחובות, אותם הם מנסים לכסות באמצעות "מבצע גיוס חירום".

במטה המפלגה ציינו בהודעה ששלחו לפעיליה כי בשבועות הקרובים הם מתכוונים לעמול קיום תחקיר והפקת לקחים, מפקד לגיוס תומכים חדשים וכן קמפיין גיוס כספים לצורך השבת חובות. יו"ר זהות, משה פייגלין, פנה לתומכים ואמר: "רבותי, זו רק ההתחלה. אני לא הולך לשום מקום".

"מדובר בגיוס חירום", נכתב בהודעה, "שמטרתו לסייע לזהות לכסות את החובות הכספיים שנותרו מהקמפיין, על מנת שנוכל לסגור את חובותינו הכספיים והמוסריים כלפי ספקים ונותני ערבויות ועל מנת שנוכל להתפנות להמשך בניית התנועה והכנתה לקראת הבחירות הבאות".

בדף הקמפיין, שעד כה גוייסו בו למעלה מ-31 אלף שקלים מתוך היעד שעומד על מיליון וחצי, נאמר כי "הבשורה החדשה שזהות הביאה גרמה ל- 120,000 אנשים להצביע לנו. אנחנו מחויבים להם ולמאות האלפים הנוספים שאוהדים אותנו. עד לבחירות לא היינו חייבים לאף ספק ואסור שספק כלשהו ייפול עכשיו בגללנו. לכן אנחנו צריכים את עזרתכם בקמפיין חירום לחיסול החוב. יצאנו לדרך הזו עבורכם ואנו מרגישים זכות לשוב אליכם בבקשה זו. אנא תרמו. תודה גדולה!"