רבה הראשי של ירושלים ברך את יוסי דייטש

הרב אריה שטרן, רב הראשי של ירושלים איחל הצלחה למועמד החרדי לראשות העירייה: "מאחל לך הצלחה ומברך אותך"

חדשות כיפה מירב כהן 27/09/18 19:23 יח בתשרי התשעט

רבה הראשי של ירושלים ברך את יוסי דייטש
צילום: ללא

המועמד לראשות עיריית ירושלים יוסי דייטש ביקר היום בסוכתו של הרב הראשי לירושלים הרב אריה שטרן. הרב בירך את דייטש ואיחל להצלחתו

במהלך הביקור סקר דייטש בפני הרב שטרן והציבור הרחב שהגיע לקבל את פני רבו את משנתו והדגיש כי זו זכות גדולה מאוד מבחינתו לנהל את ירושלים ולעמוד בראשה. הרב אריה שטרן אמר לדייטש כי הוא מאחל לו הצלחה וברכה "יישר כוח על שמירת ירושלים, העיר צריכה אנשים שיובילו אותה בקדושה" 

דייטש שהתקבל בסוכתו של הרב שטרן בשירי "בזכות יוסף הצדיק" סיכם ואמר כי מדובר בביקור חשוב מאוד. עוד לפני כן ביקר דייטש בסוכתו של הרב שלמה עמאר הרב הראשי לירושלים, גם שם התקבל דייטש בחום וזכה לברכה מפי הרב עמאר. 

בנוסף לפני שעה קלה וביום הולדתו ה-50, חתם  דייטש על טופס הגשת המועמדות רשמי שיוגש הערב לוועדת הבחירות. "אחרי 12 שנים וחצי כחבר מועצת העיר וכסגן ראש העיר, אני נרגש וירא להגיש את מועמדותי לראשות עיריית ירושלים. זו זכות בשבילי לעבוד בשביל התושבים מכל המגזרים. ירושלים זקוקה לבנייה רוויה ולמקומות תעסוקה עבור הזוגות הצעירים, ובעיקר זקוקה לנשמה".

דייטש המועמד החרדי היחידי במירוץ לראשות עיריית ירושלים, ספג מהלומה קשה כאשר ראשי התנועות החרדיות חתמו על הסכם תמיכה במועמד משה ליאון.