ראש העיר ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי מצהיר: תומך בדייטש  

מי שהיה ראש עיריית ירושלים וחתן פרס ישראל שובר שתיקה ומכריז כי הוא תומך ביוסי דייטש בבחירות לראשות העיר. ״יוסי דייטש איש עשייה, שמכיר טוב מכולם את העיר ירושלים"

חדשות כיפה גלעד כהן 18/10/18 10:26 ט בחשון התשעט

ראש העיר ירושלים לשעבר אורי לופוליאנסקי מצהיר: תומך בדייטש  
אורי לופוליאנסקי, צילום: פלאש 90

חיזוק דרמטי ומשמעותי למועמדותו של יוסי דייטש לראשות העיר ירושלים. ראש העיר לשעבר וחתן פרס ישראל אורי לופוליאנסקי, איש דגל התורה, מתייצב באופן נחרץ וחד משמעי לימינו של דייטש ומכריז כי הוא האדם הנכון לכהן כראש העיר. 

בראיון שהעניק הבוקר לרדיו קול חי, אמר לופוליאנסקי: ״יוסי דייטש איש הוא איש עשייה, שמכיר טוב מכולם את העיר ירושלים, עובד מבוקר עד ליל, פועל למען כל תושביה במשך שנים רבות, ומקובל על כלל הציבור בירושלים.  לא עושים עסקאות על גורל וקדושת ירושלים. תושבי ירושלים מבינים שגורל העיר נתון בידיהם והם לא יבחרו בכל אחד ובאנשים שאינם בקיאים בענייניה של העיר. יוסי דייטש הוא האדם המתאים ביותר לכהן כראש העיר ירושלים. לוקח קצת זמן, אבל בסוף כולם יתמכו בו - והוא יהיה ראש העיר".


יוסי דייטש מסר בתגובה: ״אני מתרגש לקבל את תמיכתו של איש החסד, ידיד נפשי אורי לופוליאנסקי, ראש העיר בעבר וחתן פרס ישראל, שמפעל החסד שהקים, ׳יד שרה׳ הוא ממפעלי החסד החשובים בישראל ובעולם.  לופוליאנסקי יודע היטב מהי עבודת ראש העיר ומה דרוש על מנת לבצע אותה על הצד הטוב ביותר, ותמיכתו משמעותית ביותר עבורי. אני מתפלל כי גם אני, כשאשב על כיסא ראש העיר, אדע כמוהו להיות גשר בין המגזרים ולתת שירות במאור פנים לכל אזרח תושב ירושלים, נשים וגברים, חילונים, דתיים וחרדים, ערבים ויהודים״.