ראש העיר אריאל מברך: "תיקון עוול היסטורי"

אלי שבירו הביע סיפוק מאישור חוק אוניברסיטת אריאל, שיאפשר פתיחת פקולטה לרפואה בעיר. "צעד גדול בתוך מהלך ענק שחייב לקרות בהקדם - החלת ריבונות על היישובים היהודיים ביו"ש", אמר

חדשות כיפה דויד ליבנה 13/02/18 09:09 כח בשבט התשעח

ראש העיר אריאל מברך: "תיקון עוול היסטורי"
אוניברסיטת אריאל, צילום: גדעון מרקוביץ/פלאש 90

"חוק אריאל שעבר הלילה בקריאה שלישית הוא תיקון עוול היסטורי", כך אמר הבוקר (ג') ראש עיריית אריאל, אלי שבירו, בתגובה לאישור החוק שיאפשר פתיחת פקולטה לרפואה בעיר.

"אוניברסיטת אריאל היא מוסד אקדמי מוערך המשרת יותר מ-15 אלף סטודנטים ומשלב הוראה ברמה גבוהה לצד מחקרים פורצי דרך ובעלי שם בתחומים שונים. העברת האוניברסיטה תחת כנפי המל"ג היא צעד מתבקש שנעשה אמנם מאוחר אך חשוב שנעשה. זהו צעד גדול בתוך מהלך ענק שחייב לקרות בהקדם- החלת ריבונות על היישובים היהודיים ביו"ש", הוסיף.

לדברי שבירו, "בית הספר לרפואה שיקום באריאל ישנה את פני האזור, יצעיד קדימה את השומרון מבחינת פתרונות רפואיים בשעת חירום ובשגרה, יקל על התושבים את הגישה לקבלת טיפולים וכמובן ימשוך לעיר קהל נוסף - סטודנטים, מרצים וסגל רפואי. 

"אני מודה לח"כים שקידמו את החוק - השר נפתלי בנט, שולי מועלם ויעקב מרגי, ולידידי גדעון סער שפרץ את הדרך למהלך. אני מברך את חבריי בהנהלת האוניברסיטה ביום חשוב זה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן