ראש הממשלה עונה לבנט: "חיילי צה"ל לא מפחדים מאף אחד"

ראש הממשלה ענה לבנט על דבריו כי חיילי צה"ל מפחדים מהפרקליט הצבאי יותר מאשר מחמאס: "חיילי צה"ל לא מפחדים מאף אחד". עוד אמר נתניהו: יש לנו עוד שנה שלמה עד לבחירות, אזרחי ישראל מצפים מאיתנו שנמשיך להשיג הישגים."

חדשות כיפה גלעד כהן 19/11/18 15:40 יא בכסלו התשעט

ראש הממשלה עונה לבנט: "חיילי צה"ל לא מפחדים מאף אחד"
רה"מ בנימין נתניהו, צילום: פלאש 90 מארק ישראל סלם

בהצהרה שנתנו היום שרי הבית היהודי, נפתלי בנט ואיילת שקד בעניין הישארותם בממשלה, אמר שר החינוך כי "לוחמי צה"ל מפחדים מהפרקליט הצבאי יותר מאשר יחיא סינוואר". היועמ"ש אביחי מנדלבליט, ששימש בעבר כפרקליט הצבאי הראשי, טען שאין שחר לדברים, וכי מטרתה של הפרקליטות היא לחזק את כוחו של צה"ל.

ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו הגיב גם הוא לדבריו של יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "חיילי צה"ל לא מפחדים מאף אחד."

בפתח ישיבת סיעת הליכוד אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי הוא "שמח שהמאמצים שלנו נשאו פרי. יש לנו עוד שנה שלמה עד הבחירות. אזרחי ישראל מצפים מאיתנו שנמשיך להשיג הישגים. כדי שזה יקרה אנחנו צריכים משמעת קואליציונית. בלי מורדים. אסור שישיבות הקבינט יהפכו לכלי ניגוח פוליטי".

בתגובה לדברי בנט כי הבית היהודי ישמור על ראש הממשלה מימין אמר נתניהו: "אני לא צריך שישמרו עלי מימין. אני שומר. על הילדים שלנו ועל הביטחון שלנו. אילו היה כאן ראש ממשלה אחר בזמן הלחץ מהקהילה הבינלאומית - או שהוא היה בורח מהמערכה או שהיה מפנה ישובים"

כזכור, על אף האולטימטום שהציבו לראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר הבית היהודי השר נפתלי בנט ושרת המשפטים איילת שקד החליטו היום שלא לפרוש מהממשלה ולא להוביל את ישראל לבחירות חדשות.