ראש הממשלה: "מהלכים אימים על עדי המדינה ואומרים להם - 'לכלכו על נתניהו'"

בפוסט חריף בפייסבוק תקף נתניהו את מה שכינה "תעשיית עדי המדינה". לדבריו, "המרדף האובססיבי הזה אחרי עד מדינה אחד ועוד עד מדינה ועוד עד מדינה זו ההוכחה הטובה ביותר שאין כאן כלום"

חדשות כיפה משה ויסטוך 07/03/18 19:02 כ באדר התשעח

ראש הממשלה: "מהלכים אימים על עדי המדינה ואומרים להם - 'לכלכו על נתניהו'"
כמה מילים על "תעשיית עדי המדינה". נתניהו, צילום: פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (רביעי) לראשונה להפיכתו של ניר חפץ לעד מדינה ותקף בחריפות את מערכת אכיפת החוק

"אני לא נוהג להגיב על 'הכותרות המרעישות' כביכול", הוא כתבבעמוד הפייסבוק שלו, "אבל קראתי משהו באחד העיתונים שגורם לי לחרוג ממנהגי.

"קראתי על אדם שנלקח לחקירה, מפעילים עליו מכבש לחצים, אומרים לו: 'שקר, תהיה עד מדינה' - והוא מסרב. קשה להאמין שבמדינת ישראל, בדמוקרטיה שלנו ב-2018, יש דברים כאלה".

בהמשך ניסה נתניהו להסביר " על תעשיית עדי המדינה. לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזה עבירה. מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם: 'החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכל, גם את החירות שלכם. אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד - לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר - לכלכו על נתניהו'.

"אז כשיש משהו אמיתי לא צריך עד מדינה אחד, וכשאין שום דבר גם אלף עדי מדינה לא יעזרו. המרדף האובססיבי הזה אחרי עד מדינה אחד ועוד עד מדינה ועוד עד מדינה זו ההוכחה הטובה ביותר שאין כאן כלום".

עוד כתב ראש הממשלה, "אז הם ימשיכו בשלהם ואני אמשיך בשלי, בעשייה ההיסטורית כאן למען מדינת ישראל. וימים יגידו עד כמה הביקור הזה היה חשוב לביטחון ישראל. בהזדמנות הזאת אני רוצה להודות לרבים רבים מכם שממשיכים לתמוך בי, ברעייתי, במשפחתי. זה מחמם את הלב שלנו תמיד ובייחוד בימים האלה. תודה רבה לכם".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן