ראש הממשלה: "לא סביר לסגור ציר תנועה באמצע השבוע"

ראש הממשלה נתניהו המריא לפסגת המדינות הבלטיות והתייחס למשבר הגשר התל אביב: "לא חושב שתהיה הפרעה כלשהי לתנועה" גפני:"נתניהו לא מודע למה שקורה במדינה"

חדשות כיפה מירב כהן 23/08/18 12:05 יב באלול התשעח

ראש הממשלה: "לא סביר לסגור ציר תנועה באמצע השבוע"
בנימין נתניהו, צילום: אלכס קולומויסקי POOL

ראש הממשלה, בנימין נתניהו עם המראתו לליטא התייחס למשבר הגשר בתל אביב:  "אני לא חושב שזה סביר לסגור ציר תנועה באמצע השבוע באיילון"

ראש הממשלה טס הבוקר (ד') לווילנה שבליטא במטרה להדק את הקשרים הכלכלים עם המדינות הבלטיות. "הוזמנתי לפסגת המדינות הבלטיות. זו הפעם הראשונה שראש ממשלת ישראל מבקר בליטא ומוזמן לפסגה הזו. זה משקף את המעמד העולה של ישראל בעולם."

ראש הממשלה התייחס לעוינות האירופאית כלפי ישראל: "אני גם מעוניין לאזן את היחס הלא תמיד ידידותי של האיחוד האירופי אל מול מדינת ישראל, על מנת שנשיג יחס הוגן יותר ואמתי יותר אל מדינת ישראל. אני עושה זאת באמצעות מגעים עם גושי מדינות בתוך האיחוד האירופי, מדינות מזרח אירופה, עכשיו עם המדינות הבלטיות וגם כמובן עם מדינות אחרות".

על החלטתו של שר התחבורה - ישראל כץ, לחזור בו ממתן האישור לביצוע עבודות בניית הגשר מעל כביש איילון ציין נתניהו: "אני לא חושב שזה סביר לסגור ציר תנועה באמצע השבוע באיילון, אני חושב שהדבר הזה מובן וזה גם יילקח בחשבון. אני לא חושב שתהיה הפרעה כלשהי לתנועה".

לבסוף נשאל האם ישראל ויתרה על הציפייה שלה שארה"ב תכיר ברמת הגולן כישראלית לאור דברי בולטון? ענה רה"מ: "שאני אוותר על דבר כזה? לא יכול להיות".

ח"כ משה גפני הגיב לדברי ראש הממשלה בנימין נתניהו: "הוא כנראה לא כל כך מודע למה שקורה במדינה". בהקשר זה ציין גפני כי "סגרו את נתיבי איילון לא מזמן על מצעד, סגרו את נתיבי איילון על תחרות ספורטיבית וגם כבישים מרכזיים אחרים ואף אחד לא דיבר מילה".