ראש הממשלה לאמריקאים: "הכירו ברמת הגולן כישראלית"

בצל נסיגת הכוחות האמריקניים מסוריה: ראש הממשלה צפוי לבקר עם היועץ לביטחון לאומי האמריקאי, ג'ון בולטון, ברמת הגולן ולהסביר לו את חשיבותה של הכרה בריבונות הישראלית ברמה הצפונית. בולטון: "נדאג שהגנת ישראל ובעלות בריתינו לא תיפגע"

חדשות כיפה מירב כהן 06/01/19 20:20 כט בטבת התשעט

ראש הממשלה לאמריקאים: "הכירו ברמת הגולן כישראלית"
ראש הממשלה נתניהו, צילום: מרק ישראל סלם פלאש 90

ראש הממשלה ביקש מממשל טראמפ, באמצעות היועץ לביטחון לאומי של ארה"ב, ג'ון בולטון, המבקר בישראל להכיר בריבונות ישראל בגולן, בעקבות נסיגת הכוחות האמריקניים מסוריה. 

הנשיא טרמפ הכריז בחודש שעבר כי צבא ארצות הברית יעזור את שטח סוריה, בה מתקיימת התעצמות הולכת וגוברת של כוחות איראניים. בולטון היועץ לביטחון לאומי האמריקאי נשא נאום משותף עם ראש הממשלה נתניהו, ובו הסביר כי ארצות הברית תמשיך להגן על ישראל: "נדון בהחלטה לצאת מסוריה. נדאג שהגנת ישראל ובעלות בריתינו לא תיפגע. הנשיא טראמפ מגבה את זכות ישראל להגן על עצמה". 

נתניהו ובולטון צפויים לסייר מחר ברמת הגולן, שם יסביר ראש הממשלה לבולטון את חשיבותה של הכרה בריבונות ישראלית ברמת הגולן, על רקע המלחמה של ישראל נגד התעצמות חיזבאללה ואיראן בסוריה. 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן