ראשי ערים וסניפים בליכוד: בעד אלקין

במודעת תמיכה, במועמדותו של השר לראשות העיר ירושלים, כתבו בכירי ליכוד רבים כי הם "קוראים לחברינו מירושלים ובארץ כולה להתגייס לתמיכה במועמדותו". ח"כ ביטן העריך כי גם נתניהו יביע את תמיכתו באלקין

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/07/18 08:51 כה בתמוז התשעח

ראשי ערים וסניפים בליכוד: בעד אלקין
מאמין שהוא ייבחר לראשות העיר. אלקין וביטן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

על רקע הסכסוך בין המועמד ראשות עיריית ירושלים, זאב אלקין, לסניף הליכוד בעיר, פרסמו אמש (מוצאי שבת) בכירים רבים מטעם המפלגה מכתב תמיכה בשר.

"אנו ראשי רשויות מהליכוד וראשי סניפים מכל רחבי הארץ", כתבו 164 ראשי ערים וראשי סניפים של הליכוד, "תומכים במועמדותו של השר לענייני ירושלים זאב אלקין, לתפקיד ראש העיר ירושלים וקוראים לחברינו מירושלים ובארץ כולה להתגייס לתמיכה במועמדותו".

בהמשך נכתב במודעה כי "השר אלקין עשה רבות למען הליכוד והמחנה הלאומי בתפקידיו בכנסת ובממשלה ואנו בטוחים שימשיך בדרכו זו גם בתפקידו הבא כראש העיר ירושלים".

בין החותמים על מודעת התמיכה ניתן לציין את ראש העיר המכהן ניר ברקת, ראש עיריית שדרות אלון דוידי, ראש עיריית דימונה בני ביטון, ראש עיריית לוד יאיר רביבו, ראש עיריית גבעת שמואל יוסי ברודני ועוד.

כמו כן צירפו את חתימתם גם כמה מראשי המועצות ביהודה ושומרון כמו ראש מועצת קדומים ויו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני, ראש מועצת אפרת עודד רביבי, ראש מועצת בקעת הירדין דוד אלחיאני, ראש מועצת בית אריה עופרים אבי נעים ונוספים.

בתוך כך, גם יו"ר הקואליציה לשעבר, ח"כ דוד ביטן מהליכוד, העריך אתמול באירוע של לשכת עורכי הדין באילת כי אלקין ייבחר לראשות העיר ירושלים ואף יזכה לתמיכתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.