קריאה לרב רפי פרץ: צרף את אלי ישי לאיחוד

קבוצת 'המפדלניקים החדשים', קבוצה של חברי מרכז בבית היהודי, יוצאים בקריאה ליו"ר המפלגה, הרב רפי פרץ, לצרף את אלי ישי לרשימה המאוחדת. מצטרפת אליהם המועמדת הטרייה, יפעת ארליך. "אנו קוראים לכם לצרף לאיחוד המפלגות את מפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי". כתבו

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/02/19 16:35 ח באדר א'

קריאה לרב רפי פרץ: צרף את אלי ישי לאיחוד
יו"ר יחד, אלי ישי, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

מה יהיה עם האיחוד בציונות הדתית? קבוצת חברי מרכז בבית היהודי, אליהם מצטרפת במפתיע גם המועמדת הטרייה ברשימת המפלגה, יפעת ארליך, שנבחרה רק הבוקר על ידי הוועדה המסדרת, קוראים לרב רפי פרץ ולצוותי המשא ומתן משתי מפלגות הציונות הדתית, לצרף לאיחוד גם את יו"ר 'יחד' אלי ישי, ואת מפלגתו.

"ברקע המגעים המתנהלים בין המפלגות לקראת איחוד רשימות לבחירות לכנסת ה-21. נקרתה לדרכנו ההזדמנות לתיקון עוול היסטורי של חיבור ציבור רחב וגדול הנאמן לערכי הציונות הדתית ומאמין בחשיבות משולש הערכים של עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל, למפלגת הציונות הדתית; הציבור המזרחי-מסורתי-חרדי". כתבו.

יפעת ארליך

יפעת ארליך. מצטרפת לקריאהצילום: ללא

"אנו קוראים לכם לצרף לאיחוד המפלגות את מפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי. אנו קוראים לכם, מתוך אמונה בכוחכם להוביל את המפלגה למקומה הראוי בהנהגת המדינה, ומבקשים מכם – 'יחד' תחילה. למען הציונות הדתית. למען עם ישראל".

"לקריאה זו מצטרפת גם המועמדת החדשה מטעם המפלגה, יפעת ארליך"

המכתב המלא של המפד"לניקים החדשים
להורדת הקובץ

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן