"הקב"ה קטף אותך מהר מדי": עדיאל קולמן הובא למנוחות

מאות בני אדם השתתפו בהלווייתו של הנרצח בפיגוע הדקירה בירושלים. "היית התכשיט שלנו; סיימת את השליחות שלך בעולם", אמרה אמו. השר אריאל: "אל נקמות ה'. הנקמה שלנו היא התיישבות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/18 11:47 ג בניסן התשעח

"הקב"ה קטף אותך מהר מדי": עדיאל קולמן הובא למנוחות
הלווייתו של עדיאל קולמן, צילום: הדס פרוש/פלאש 90

לבית העלמין בכוכב השחר הגיעו היום (ב') מאות בני אדם, כדי להשתתף בהלווייתו של עדיאל קולמן, שנרצח אתמול בפיגוע הדקירה בירושלים.

"קראו לך 'התכשיט' - אתה היית התכשיט שלנו; סיימת את השליחות שלך בעולם והקדוש ברוך הוא קטף אותך מהר מדי, כואב מדי", ספדה לו אמו יעל.

אחותו אמרה כי "כולם יודעים שהיית אדם פשוט, טוב, ישיר, צוחק ומחבק. ניצחת את החיים עם הצחוק המתגלגל שלך. היית האבא הכי טוב שיש. אני אזכור אותך כעדי, לא כידיעה חדשותית".

"הקרבנו אתמול קרבן על מזבח עיר הקודש, את עדיאל שלנו. אדם צנוע, ירא ה' עם לב זהב, שכל מי שהכיר אותו לא יכול היה שלא לאהוב אותו", אמר רב היישוב, אוהד קרקובר, בהספדו.

הרב הראשי לישראל דוד לאו אמר: "אני מנסה להרהר על בחור שעומד לחזור הביתה מהעבודה ולהתכונן עם הילדים והאישה לקראת פסח. בהגדה יש ארבעה בנים. כעת יש ארבעה בנים שמי יספר להם על הגבורות והנפלאות? מי יענה להם על 'מה נשתנה'? איפה האבא הטוב, האכפתי והאוהב?".

השר אורי אריאל נשא גם הוא דברים, ואמר: "אל נקמות ה'. הנקמה שלנו היא התיישבות, ואני מקווה שנצליח לקדם את הבנייה בירושלים ויהודה ושומרון. צריך לומר באופן הכי ברור ולהכריע הכרעה חדה: בין הירדן לבין הים תהיה רק מדינה אחת ריבונית - היא מדינת ישראל. אין לאף אחד אחר זכות על הארץ הזאת".

הלווייתו של עדיאל קולמן

הלווייתו של עדיאל קולמןצילום: הדס פרוש/פלאש 90

הלווייתו של עדיאל קולמן

הלווייתו של עדיאל קולמןצילום: הדס פרוש/פלאש 90

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת, אמר: "ירושלים מרכינה היום ראש. בעוד שבועיים נגיד את ההגדה ואז, כמו היום, עומדים עלינו לכלותינו ולצערנו לעתים אף פוגעים בנו. אתמול הם הצליחו לפגוע בעדיאל. הצער עמוק וקשה – אבל הם לעולם לא יצליחו להסיטנו מדרכנו.

"כוחות הביטחון מספרים לנו על גל של אלימות שמתקרב אלינו. אנחנו בירושלים נחושים להמשיך בשגרת חיינו ולהמשיך לבנות ולהיבנות. כולנו נמשיך לדבוק בחיים ולבנות את ירושלים את ארץ ישראל כולה".

הלווייתו של עדיאל קולמן

הלווייתו של עדיאל קולמןצילום: הדס פרוש/פלאש 90