קצינת הטיפו"ח של הרבנות הראשית עלתה בדרגה

עינת כהן, האמונה על ליווי החיילות הדתיות בצה"ל, הועלתה בדרגה. ובמקביל לתפקידה תקבל תחום אחריות נוסף. הרבצ"ר תא"ל הרב קרים: "מבצעת את תפקידה בנחישות ובמקצועיות"

חדשות כיפה משה ויסטוך 11/10/18 12:09 ב בחשון התשעט

קצינת הטיפו"ח של הרבנות הראשית עלתה בדרגה
רס"ן כהן אביה והרבצ"ר, צילום: דובר צה"ל

ברבנות הראשית משרתים חיילים, קצינים ורבנים רבים, אך השבוע עמדה במוקד העניינים דווקא קצינת החיל, עינת כהן, שהועלתה לדרגת רב סרן.

כהן, שגדלה במושב משואות יצחק ומתגוררת כיום בתחום המועצה האזורית מטה בנימין, שימשה בחמש וחצי השנים האחרונות כקצינת טיפו"ח (טיפול בחיילות, מ"ו), במסגרת התפקיד היא ליוותה חיילות דתיות בזמן שירותן הצבאי

בין הפעילויות השוטפות שקיימה לרווחתן ניתן לציין ימי עיון, ביקורים בבסיסים, מענה שוטף לשאלות הלכתיות, לשאלות אחרות ועוד. עם העלאתה בדרגה,היא תכהן, במקביל לתפקידה הנוכחי, גם כראש מדור תוא"ר (תכנון וארגון, מ"ו) ובקרה.

עינת בעלה ובתם

עינת בעלה ובתםצילום: דובר צה"ל

"אני נרגש לעמוד פה היום", אמר אביה של הקצינה, שלמה וייס, לאתר צה"ל וציין כי הוא "מביט בהשתאות בחיילות שמתגייסות לצה"ל ואני יכול להעיד כי לרבנות הצבאית יש חלק גדול מאוד בנתינת מענה לחיילות אלו". על ביתו אמר כי היא "מאפשרת התייחסות אכפתית ואין סופית לחיילות מבלי להתפשר על המצוינות בתפקידה. אנו מאחלים לך בהצלחה בהמשך הדרך. תמשיכי לצמוח בתפקידך ועם משפחתך".

הרבצ"ר, תא"ל הרב אייל קרים ציין כי "עינת מבצעת את תפקידה בנחישות ובמקצועיות. תפקיד ראש מדור תוא״ר ובקרה הינו אחד מהתפקידים החשובים במטה הרבנות. אני בוטח בלב שלם שעינת ויחידתה ימשיכו ללוות את החיילות במצוינות ושתוביל במקצועיות בתפקידה החדש".