קמפיין נוסף קורא לציונות הדתית להתנתק מ'הקרן החדשה'

אחרי הקמפיין של ארגון 'חותם', עכשיו גם הארגון 'צו-1' שבראשו עומד הרב עמיחי אליהו יוצא בקמפיין הקורא לציונות הדתית להתנער מ'הקרן החדשה לישראל'

חדשות כיפה גלעד כהן 26/08/18 16:47 טו באלול התשעח

קמפיין נוסף קורא לציונות הדתית להתנתק מ'הקרן החדשה'
הקמפיין החדש של צו 1, צילום: צו 1

אחרי שחולל לא מעט סערות ותביעות בשבוע שעבר, קמפיין חדש מצטרף לקמפיין של ארגון 'חותם' ולמחאה נגד ארגונים שממומנים על ידי הקרן החדשה לישראל'. 

ארגון 'צו-1' בראשותו של הרב עמיחי אליהו קורא לציבור להגיע הערב (א') למדרחוב בירושלים ולצפות במיצג שחמט גדול המתאר, לדעתם של 'צו-1' את מאבק ארגוני 'הקרן החדשה לישראל' במדינת ישראל, בצביון היהודי ובציונות הדתית.

הקמפיין של 'צו-1' מצטרף בעצם לקמפיין של ארגון 'חותם' שהתפרסם בשבוע שעבר ובו הוא מציג דוח לפיו ארגונים דתיים, המזדהים עם הציבור הדתי-לאומי ממומנים על-ידי 'הקרן החדשה לישראל'. בראיון שהעניק לאתר 'כיפה' מנכ"ל 'חותם', הרב עמיטל בראלי אמר בראלי כי הסרטון נעשה על מנת להציב מראה מול הציבור הדתי לאומי כדי שידע שישנם ארגונים דתיים ליברליים המזדהים עם הציבור שממומנים כאמור על ידי 'הקרן החדשה לישראל'.

קמפיין נוסף נגד הקרן החדשה

קמפיין נוסף נגד הקרן החדשהצילום: ללא קרדיט

עכשיו גם ארגון 'צו-1' מציג נתונים מעניינים של ארגונים כגון "מבוי סתום" ו-"קולך" ועל המימון שלהם מהקרן. 'צו-1' מציג תמונה בה הוא משווה בין הארגונים הדתיים לבין ארגונים אחרים כגון "שוברים שתיקה", "בצלם" ו-"עדאלה".

המיצג של ארגון צו-1

המיצג של ארגון צו-1צילום: ללא קרדיט