קורא לה לחזור? "שקד תנצח את מירי רגב, גדעון סער וישראל כץ"

ח"כ דוד ביטן שפע מחמאות לשרת המשפטים מהבית היהודי וסיפק את הערכתו למקרה שתתמודד בפריימריז של הליכוד, "היא תצא ראשונה. היא אהובה מאוד ואהודה מאוד בקרב בוחרי הליכוד"

חדשות כיפה משה ויסטוך 08/07/18 07:33 כה בתמוז התשעח

קורא לה לחזור? "שקד תנצח את מירי רגב, גדעון סער וישראל כץ"
שקד וביטן, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

על רקע השפל בה מצויה מפלגת הבית היהודי בסקרים האחרונים, סיפק אתמול (שבת) אחד ממקורבי נתניהו הצהרה מפתיעה בנוגע לשרת המשפטים איילת שקד.

"לדעתי היא תתקבל בברכה בליכוד ואם היא תתמודד היא תצא ראשונה בפריימריז", אמר ח"כ דוד ביטן באירוע של לשכת עורכי הדין באילת וציין כי "היא תנצח את כולם. לא רק את מירי רגב. גם את גדעון סער וגם את ישראל כץ".

ביטן, ששימש בעבר כיו"ר הקואליציה, אף אמר כי לדעתו כי שקד "אהובה מאוד ואהודה מאוד בקרב בוחרי הליכוד. אנחנו בליכוד, בניגוד למפלגות אחרות, מקבלים בשמחה אנשים רציניים שיכולים לתרום גם לליכוד וגם למדינה".

יש לציין כי שרת המשפטים הייתה חברת ליכוד לפני שכבשה יחד עם נפתלי בנט את הבית היהודי. לצד זה, הבהיר ביטן כי לדעתו חזרתה של השרה לשורות הליכוד לא רלוונטית בעת הנוכחית מאחר והיא "נאמנה לבנט באופן מוחלט".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן