קבלת פנים חמה: נשיא אוגנדה נפגש עם הישראלים באנטבה

בעקבות הדיווחים על קבוצת ישראלים שהגיעה ישירות מישראל לאנטבה, לראשונה מאז "מבצע אנטבה", נשיא המדינה המקומי נפגש באופן אישי עם המבקרים. בפייסבוק שלו הוא כתב: "פיניתי זמן לפגוש תיירים ישראלים שהגיעו בטיסה ישירה מישראל - דבר שלא קרה מאז תחילת שנות ה-70"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/19 13:04 יג באדר א'

קבלת פנים חמה: נשיא אוגנדה נפגש עם הישראלים באנטבה
צילום: קובי גדעון, פלאש 90

נשיא אוגנדה מוסווני (Yoweri Museveni) נפגש אתמול (א') עם קבוצת התיירים הישראלים שהגיעה בטיסה הישירה הראשונה לאנטבה.

במעריב דווח כי חברת סאן דור, מקבוצת אל-על, ביצעה טיסה מיוחדת והיסטורית ונחתה בנמל התעופה באנטבה. הטיסה המרגשת שטופלה על ידי חברת ספיריט, בוצעה במטוס בואינג 777 של אל-על וארכה כ-5:15 שעות. הצוות שתפעל את הטיסה הצטלם על רקע המגדל של הטרמינל עם הנתזים מאותו מבצע הרואי של צה"ל, שעומד על תילו עד היום.

בעקבות המידע שהגיע לנשיא אוגנדה על הגעת הישראלים למדינתו, החליט מוסווני להיפגש איתם. בדף הפייסבוק שלו הוא כתב: "פיניתי זמן לפגוש קבוצה של 250 תיירים ישראלים המבקרים אוגנדה. הקבוצה הגיעה בטיסה ישירה מישראל, דבר שלא קרה מאז תחילת שנות ה-70.

"אני מברך אותם בברכת ברוכים הבאים לאוגנדה. במדינה שלנו, בהתחשב במיקום שלה לאורך קו המשווה, יש אולי את מזג האוויר הטוב ביותר בעולם בכל עונות השנה. יש לנו גם הרבה אטרקציות תיירותיות, החל מחיות בר בפארקים, ועד לפנינים נוספות כמו מקורות נהר הנילוס... חשוב לציין, זו החמימות של האוגנדים שיתנו כל תייר תחושה שהוא בבית כאן. אוגנדה היא היעד התיירותי הטוב ביותר".

https://www.facebook.com/PresidentYoweriKagutaMuseveni/posts/1502063029929116