צפו: פעילי משה ליאון הפגינו בשוק מחנה יהודה

ראש הממשלה נתניהו ערך סיור בשוק הירושלמי הוותיק יחד עם מועמד הליכוד לראשות העיר, השר זאב אלקין. אך במהלך הסיור הם נתקלו בפעילים של המועמד משה ליאון, שלא נשארו חייבים. צפו

חדשות כיפה יהונתן קליין 24/10/18 15:58 טו בחשון התשעט

צפו: פעילי משה ליאון הפגינו בשוק מחנה יהודה
ליאון עם אלקין והשר ליברמן, צילום: יחצ

הבחירות המקומיות מתקרבות והיצרים מתלהטים. מועמד הליכוד בירושלים, השר זאב אלקין, ערך סיור בשוק מחנה יהודה לקראת הבחירות, כנהוג בעיר מאז ומעולם, יחד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שהגיע לתת לו תמיכה. אך במטה משה ליאון לא נשארו חייבים. פעיליו של המועמד לראשות העיר קיימו מחאה בשוק בזמן הסיור של אלקין עם ראש הממשלה. צפו בסרטון:

(צילום: מטה משה ליאון)

משה ליאון מסר בתגובה לקיום הסיור המשותף של נתניהו ואלקין היום: "גם אלקין וגם נתניהו יודעים שאני עומד לנצח בסיבוב הראשון. אביא לכם דוגמא להמחשה מעולם הספורט: שההנהלה נותנת גיבוי למאמן כולם יודעים שהוא בדרך החוצה.
אלקין חווה כרגע נטישה וזועק לגיבוי מההנהלה".

ממטה אלקין נמסר: "משה ליאון שוב חצה קו אדום כאשר שלח את עוזריו הבכירים לנסות פוצץ את ביקור התמיכה של ראש הממשלה בנימין נתניהו יחד עם השר זאב אלקין בשוק מחנה יהודה. ליאון והבוסים שלו דרעי וליברמן נכשלו במאמץ למנוע את תמיכתו של ראש הממשלה נתניהו בשר אלקין, והם יכשלו בקלפי ביום שלישי, כאשר תושבי ירושלים יעביר מסר חד וברור נגד הקומבינה של דרעי ליברמן וליאון".