צפו: פותחים שנה בסימן השבת הבנים

תלמידים ותלמידות רבות ברשת אמי"ת פתחו את שנת הלימודים בהפרחת בלונים בצבעי דגל ישראל, למען השבתם של הדר גולדין ואורון שאול הי"ד ואברה מנגיסטו משבי חמאס בעזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/18 11:17 כד באלול התשעח

צפו: פותחים שנה בסימן השבת הבנים
פותחים שנה בסימן השבתם. החטופים בעזה, צילום: באדיבות המשפחות

בעשרות בתי ספר מצפון לדרום ברשת אמי"ת, פתחו אתמול (ב') את שנת הלימודים החדשה בטקס של הפרחת בלונים  בצבעי הדגל בקריאה להבאתם של הדר גולדין ואורון שאול לקבר ישראל והשבתו של אברה מנגיסטו לחיק משפחתו.

בטקסים חגיגיים שנערכו ביום הראשון ללימודים, נשאו התלמידים תפילה לשלומו של מנגיסטו, ולהשבתם של גולדין ושאול לקבר ישראל. בליווי שירה ותפילה שחררו התלמידים עשרות בלונים לשמים , כל זאת במטרה להעלות למודעות הציבור את זעקת המשפחות.

נורית דוידי, ראש תחום חינוך חברתי ברשת: "מרגש לראות איך קהילות אמי"ת בכל הארץ זוכרות שיש משפחות עבורן מבצע צוק איתן לא תם. במהלך החופשה חיזקו קהילות אמי"ת גם את מתיישבי הדרום שחוו קיץ קשה מבחינה בטחונית - שלחו חבילות, ברכות ועוגות לעידוד, והוכיחו כי אין חזקה מערבות הדדית".

ב-110 בתי החינוך של הרשת קידמו את התלמידים ביום הראשון ללימודים שלטים גדולים הנושאים את הפורטרט העצמי של הדר גולדין אותו תלה על דלת חדרו בצירוף הכיתוב שהפך לססמא: "נא להיכנס עם חיוך".