צפו: ניסה לחדור ליישוב עטרת וברח

ניסיון החדירה סוכל הודות להתראת גדר המערכת ומהירות תגובתם של כוח הביטחון הישובי. מצלמת האבטחה של היישוב תיעדה את מסלול בריחתו של החשוד לכיוון העיר הפלסטינית החדשה רוואבי

חדשות כיפה משה ויסטוך 20/08/17 07:17 כח באב התשעז

צפו: ניסה לחדור ליישוב עטרת וברח
תיעוד מנוסת החשוד, צילום: מתוך מצלמת האבטחה של היישוב עטרת

ניסיון חדירה ליישוב עטרת בבנימין סוכל בליל שבת סמוך לחצות. החשוד ניסה לחצות את גדר היישוב באמצעות סולם, אך משאותר על ידי רבש"ץ היישוב וסייר נוסף הוא מיהר להימלט מהמקום.

מה שגרם לכוח הביטחון מתוך היישוב להגיע במהירות למקום ולמנוע את ניסיון החדירה שעלול היה להתפתח לפיגוע, הייתה ככל הנראה התראת הגדר שהופעלה כתוצאה מהנחת הסולם עליה.

במצלמת האבטחה של היישוב ניתן לראות כיצד החשוד בורח, כשמסלול מנוסתו מוביל לעיר הפלסטינית רוואבי שנמצאת בבניה. כוחות הביטחון ערכו סריקות מקיפות כדי לשלול בכל זאת חדירה ליישוב.

יש לציין כי רוואבי נמצאת סמוך מאוד לעטרת. בעיר צפויים להתגורר כ-25,000 פלסטינים בכ-6,000 יחידות דיורו ובעתיד היא צפויה לגדול לכ-40,000 תושבים.

יש לציין כי היישוב עטרת שוכן קרוב מאוד לנווה צוף, שם אירע בליל שבת לפני כחודש פיגוע דקירה רצחני במהלכו נרצחו יוסף (70), חיה (46) ואלעד (36) סלומון הי"ד.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן