צפו: כך נראית רצועת עזה לאחר יממה של תקיפות צה"ל

מפקדות גדודים, מתחמים צבאיים ובסיסים של ארגון הטרור חמאס. לאחר תקיפת יעדים רבים ברצועת עזה, פרסמו בצה"ל תמונות מהאזורים המופצצים

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/08/18 17:07 כח באב התשעח

צפו: כך נראית רצועת עזה לאחר יממה של תקיפות צה"ל
שכונה לאחר הפצצת חיל האוויר, צילום: דובר צה"ל

ביממה האחרונה תקפו כוחות צה"ל יותר מ-150 יעדים ברצועת עזה בתגובה לירי הרקטות על ישראל. עד כה דווח על ידי הפלסטינים על מספר מצומצם של הרוגים, אך מתמונות של התקשורת הפלסטינית, שפורסמו היום (חמישי) על ידי צה"ל, ניתן לקבל מעט מושג על מימדי ההרס באזור.

תקיפות חיל האוויר וכוחות צה"ל נוספים החלו מאמש בתגובה לכ- 200 השיגורים מכיוון עזה לישראל. דובר חמאס, פוזי ברהום, אמר כי "הכיבוש מנסה להכשיל את מאמצי המשא ומתן של מצרים והאו"ם והוא יישא באחריות להתלקחות".

הרס ברצועת עזה

הרס ברצועת עזהצילום: דובר צה"ל

מנגד אמר שר הביטחון, אביגדור ליברמן, שיבח את הרשויות ואת תושבי שדרות ועוטף עזה על כושר העמידה ועל הגיבוי שהם נותנים לצה"ל ולמערכת הביטחון, ואמר, "נעשה את מה שצריך לעשות".

בין היעדים שהופצצו ניתן לציין את מפקדת גדוד חמאס בג'באליה ובה עשרות יעדי טרור. מתחם צבאי המשמש את מפקד חטיבת צפון העיר עזה ובו מנהרה ימית, מוצב צבאי של חמאס המשמש את גדוד מרכז אל ג'אבליה ובו מתבצעים אימוני לחימה בשטח בנוי ועוד.

תוצאות ההסלמה

תוצאות ההסלמהצילום: דובר צה"ל

רצועת עזה

רצועת עזהצילום: דובר צה"ל

רכב שנהרס מהפצצת צה"ל

רכב שנהרס מהפצצת צה"לצילום: דובר צה"ל

רצועת עזה

רצועת עזהצילום: דובר צה"ל

רצועת עזה

רצועת עזהצילום: דובר צה"ל

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן