תיעוד: חילופי אש עם המחבל שביצע את הפיגוע בברקן

בסרטונים שנחשפו לראשונה על ידי משטרת ישראל, ממצלמות קסדתו של אחד הלוחמים ומעמדת תצפית סמוכה, נראים לוחמי ימ"מ בפעילות המבצעית שבה חיסלו את אשרף עאלווה, שרצח את קים יחזקאל-לבנגרונד וזיו חג'בי הי"ד

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 23/01/19 15:09 יז בשבט התשעט

תיעוד: חילופי אש עם המחבל שביצע את הפיגוע בברקן
לוחמי צה"ל סורקים אחר רוצח הישראלים, צילום: דובר צה"ל

איתור הבית, חילופי אש וחיסול המחבל, תיעוד מפעולת לוחמי ימ"מ ללכידתו של המחבל שביצע את פיגוע הירי הרצחני בברקן, נחשף היום (רביעי) לראשונה על ידי משטרת ישראל.

אשרף נעאלווה רצח בחודש אוקטובר האחרון את קים יחזקאל-לבנגרונד וזיו חג'בי הי"ד באזור התעשייה ברקן והצליח להימלט ולהסתתר מפני כוחות הביטחון במשך יותר מחודשיים.


(צילום: דוברות משטרת ישראל)

במהלך חודש דצמבר, לאחר שיתוף פעולה בין צה"ל השב"כ והמשטרת ישראל, פשטו כוחות ימ"מ על מחנה הפליטים עסכר בשכם ואיתרו את הבית שבו הסתתר נעאלווה. בתיעוד שפורסם נראית פעילות הלוחמים מבעד למצלמה שהוצבה על קסדתו של אחד הלוחמים וממצלמה נוספת שתיעדה מעמדת תצפית.

בתיעוד נראו הלוחמים כשהם פושטים על בניין הקומות בו הסתתר המחבל, מאתרים את הדירה שבה שהה, פורצים את הדלת ושולחים את הכלב רמבו לסריקות במהלכן הוא נורה מספר פעמים. לבסוף, לאחר קרב ירייות מול המחבל הצליח הכוח לחסלו. רמבו פונה לקבלת טיפול רפואי ובהמשך עבר לשיקום ביחידה.


(צילום: דוברות משטרת ישראל)