צפו: הסרטון המרגש של אורי אנסבכר הי"ד

בסרטון חדש שמתפרסם ימים לאחר הירצחה של בת השירות מתקוע, נראית אורי שרה את המנון המדינה יחד עם ילדים במהלך פעילות משותפת שבה היא התנדבה

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/02/19 20:26 ו באדר א'

צפו: הסרטון המרגש של אורי אנסבכר הי"ד
אורי אנסבכר הי"ד שרה את ההמנון, צילום: צילום מסך

אורי אנסבכר הי"ד שנרצחה בשבוע שעבר ליד ירושלים, מצולמת בסרטון בו היא שרה את המנון המדינה "התקווה" עם ילדים במהלך התנדבותה. 


הסרטון התקבל והטקסט נערך על ידי העיתונאי אבנר שאקי

מי שצילם את הסרט, לינס חכמון אמר על הסרטון, "שנה שעברה, במסגרת הפנימייה שעבדתי בה, הלכתי עם הקבוצה שהדרכתי לטיפול בטבע במרכז 'יעלים' בעין יעל. את הקבוצה שלי הדריך יואב, ואיתו הדריכה כבת שירות מלווה (ואחראית על התכנים באותה המידה) אורי המהממת. בסרטון רואים את הקבוצה שלי, יחד עם אורי (שורה עליונה בצד ימין), ועם עוד צוות נוסף, שרים את ההמנון, כחלק מפרויקט שהיה בפנימייה בנושא 70 שנה למדינת ישראל". 

"המשימה שלנו הייתה לקחת שלושה אנשים שלא קשורים לפנימייה שלנו, ולשיר איתם את ׳התקווה׳. ממשיך לספר לינס, "כמובן שאורי הייתה הראשונה לזרום איתנו. למרות שהסרטון לא ארוך, הוא מגלה את אורי באופן שהציבור הרחב נחשף אליו בימים אלה (לצערנו בנסיבות כואבות כל כך) - נערה שמחה, טובת לב, מאירת פנים, ומלאת אהבה. אורי, יקרה שלנו, אתמול פתחתי את היום עם המון הודעות מחניכים, שהבינו שאת זאת שנרצחה בפיגוע בחמישי האחרון, והשיחות איתם מאוד מורכבות וכואבות. השפעת עליהם מאוד, ולטובה, וקשה לי להסביר להם שאת כבר לא איתנו. תשמרי על עם ישראל מלמעלה..."