צפו בתיעוד: שוטרים פורצים לשיעורו של הרב דב ליאור

בזמן שיעורו של הרב דב ליאור, שהתקיים באוהל במקום הפיגוע בצומת אריאל, פרצו שוטרים אל המבנה ועצרו מספר משתתפים, תוך שהם מסרבים להסביר מדוע. יו"ר עוצמה יהודית, מיכאל בן ארי, שנכח במקום: "הגיעה העת שהמשטרה תפנה את כוחותיה לטפל בטרוריסטים האמיתיים, ולא בבוני ארצנו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/03/19 19:39 יב באדר ב'

צפו בתיעוד: שוטרים פורצים לשיעורו של הרב דב ליאור
הרב דב ליאור, צילום: פלאש 90. קובי גדעון

שוטרים ובלשים פרצו לשיעור תורה שנערך ע"י הרב דוב ליאור, מבכירי הרבנים בציונות הדתית, שנערך היום (ג') באוהל שהוקם סמוך למקום הפיגוע בו נרצחו שלשום שני יהודים בצומת אריאל. בשיעור השתתף, ובהמשך אף העביר שיעור בעצמו, יו"ר עוצמה יהודית ד"ר מיכאל בן ארי, שמועמדתו לכנסת נפסלה בתחילת השבוע על ידי בית המשפט העליון.

השוטרים פרצו לשיעור תוך דבריו של הרב ליאור, והפריעו למהלכו התקין. על אף בקשת משתתפי השיעור מהשוטרים שלא להפריע להמשך מהלך השיעור, השוטרים לא עזבו את המקום, והחלו לעכב ולעצור נערים המזוהים עם נוער הגבעות שנכחו במקום. לשאלת ד"ר מיכאל בן ארי שנכח במקום מדוע השוטרים מפריעים למהלך השיעור, השיבו השוטרים כי "הם ממלאים את תפקידם", וסירבו לפרט מעבר לכך. 

ד"ר מיכאל בן ארי אומר בתגובה לדברים כי "לאחר שמערכת 'שלטון החוק' פסלה אותי השבוע מלרוץ לכנסת, היא ממשיכה בהתנכלותה לאוהבי עם ישראל ולמתיישבים הגיבורים, ומפריעה לשיעור תורה שנערך במקום בו נרצחו שני יהודים, בשל אזלת היד והתרפסותה של המשטרה. הגיעה העת שהמשטרה תפנה את כוחותיה לטפל בטרוריסטים האמיתיים, ולא בבוני ארצנו".

עו"ד איתמר בן גביר אומר כי "במקום לשלוח כוחות לביצוע פעולות גמול משמעותיות כתגובה על הפיגוע הרצחני והמזעזע לו היינו עדים, ובכך להרתיע את המבקשים לפגוע ביהודים, מצאו להם שוטרי משטרת ישראל עיסוק אחר: הפרעה לשיעורי תורה. בכהונתי בכנסת אני מתכונן לטפל ביתר שאת בהתנכלות המשטרה למתיישבים, ואפעל לעצירתה לאלתר". 

מארגון חוננו נמסר כי 2 נערים עוכבו בצומת אריאל, בסמוך למקום הפיגוע, במהלך שיעור של הרב דב ליאור שהתקיים באוהל שהוקם במקום.
הנערים חשודים כי התעמתו עם השוטרים שנכנסו לאוהל והפריעו למהלך השיעור של הרב. עו"ד נתי רום מסייע לנערים מטעם ארגון חוננו.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן