צפו: ביצהר עשו "מחסום ווטש" לפעילת השמאל הקיצוני

פעילת 'מחסום ווטש', ביקשה לסייר ביישוב והסתירה את חברותה בארגון השמאל הקיצוני. תושב המקום ומנכ"ל עוצמה יהודית, צבי סוכות, זיהה אותה והחליט לעשות לה תרגיל, "תזהרו שהחברים שלה מחווארה לא יזרקו עליכם אבנים"

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/07/18 18:34 כו בתמוז התשעח

צפו: ביצהר עשו "מחסום ווטש" לפעילת השמאל הקיצוני
סוכות, בר"ג והמלווה הנוסף, צילום: עוצמה יהודית

חנה בר"ג, פעילת ארגון השמאל הקיצוני 'מחסום ווטש', ביקשה לסייר ביצהר במסווה של אזרחית תמימה. כשביישוב זיהו במי מדובר הם הצמידו לה "מדריך מלווה" שלהפתעתה עימת אותה עם פעילותה

במזכירות היישוב, שנתפס על ידי מתנגדי ההתיישבות לסמן הימני קיצוני של יהודה ושומרון, קיבלו שיחת טלפון מאישה בשם חנה שביקשה לסייר במקום בליווי מדריך מקומי.

חבר המזכירות זיהה, באמצעות אפליקציית זיהוי שיחות, כי מדובר ב""חנה זכויות אדם" ושאל אותה אם היא יש לקשר לארגוני שמאל, אך היא ענתה בשלילה. לאחר שביישוב השתכנעו כי אכן מדובר בפעילת 'מחסום ווטש' הם הפנו אותה למנכ"ל עוצמה יהודית ותושב המקום צבי סוכות שכבר החל לשקוד על "מארב" מתוכנן

כשבר"ג הגיעה מלווה באדם נוסף למקום, זיהו אותה חלק מתושבי המקום כפעילת השמאל אך לא גילו לה על כך דבר. סוכות סייר אתה באזור ואף נשאל על ידה האם אירעו בעבר חיכוכים עם תושבים ערבים והאם התושבים היהודים ביצעו בעבר פעולות "תג מחיר".

בשלב זה החל סוכות לספר לה על רצח שוטר מג"ב ושני המאבטחים בפיגוע בהר אדר בספטמבר 2017, ואף "חשף" בפניה כי באותו היום פעילה בשם חנה בר"ג תקפה את אחד הנרצחים, שעות לפני שנרצח. "למה אני מספר לך את זה?" שאל סוכות וענה, "כי זו את. את מגיעה לכאן בסוג של תחפושת, בשעה שאת משקיעה את החיים שלך בלרדוף אותנו".

לאחר דין ודברים בין מנכ"ל עוצמה יהודית לבר"ג והמלווה שהגיע עמה, עזבו השניים את היישוב לבקשת תושבי המקום, לא לפני שאמרו להם: "רק תזהרו שהחברים שלה מחווארה לא יזרקו עליכם אבנים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן