צפו: אורי אריאל ובוז'י הרצוג מחזקים את יהודי פיטסבורג

אורי אריאל, השר הממונה על השרות האזרחי, נענה לקריאה של בנות השירות המשרתות בפיטסבורג, ושלח סרטון ביחד עם יושב ראש הסוכנות היהודית, בוז'י הרצוג: "אנחנו איתכם, בפיטסבורג"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/10/18 19:46 יט בחשון התשעט

צפו: אורי אריאל ובוז'י הרצוג מחזקים את יהודי פיטסבורג
אורי אריאל, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

השר הממונה על השירות הלאומי-אזרחי אורי אריאל בתגובה ליוזמת הסולידריות של בנות השירות הלאומי-אזרחי נועה ואלירז  בקהילת פיטסבורג: "עברנו אירוע קשה מאוד, הטבח שנערך ביהודים בהיותם יהודים בזמן ברית המילה שקראנו עליה פרשת השבוע עם אברהם אבינו, הוא דבר מחריד. הפתרון האמיתי הוא לעלות לארץ".

השר בירך את בנות השרות על היוזמה: "אני רוצה לשבח את את נועה ואלירז על התעוזה על האחריות על לקיחת האחריות ועל המבצע הנהדר שאתן עושות, כולנו איתכם ואנחנו מחזקים את ידכם ואנחנו עומדים לרשותכם בכל דבר שתצטרכו ובכל דבר שהקהילה צריכה. אנחנו מקווים לראותכם במהרה איתנו"

בנוסף, שלח שר החקלאות אורי אריאל סרטון נוסף לכלל בנות השירות אשר מתנדבות בארץ ובעולם: "אתן עושות עבודה הכי חשובה שניתן לעלות על הדעת, אתן - מצילות נפשות מהתבוללות. אני גאה בכן, אני מצדיע לכן ומחזק את ידכן. עברנו אירוע קשה בפיטסבורג ואתן, נותנות תמיכה לקהילה. אתן מהוות דוגמא אישית ושמרו על אחינו בעולם שלא יתבללו".

בנות השירות יצאו ביוזמה מרגשת וביקשו מישראלים לעלות תמונה שלט שכתוב We are with you – Pittsburgh! ("אנחנו איתכם, פיטסבורג!"). בנות השרות פועלות עם הקהילה של יהודי פיטסבטרג, שבבית הכנסת שלהם נערך הטבח הנורא בו נרצחו אחד-עשר מתפללים. 

 

https://web.whatsapp.com/