טרור בערד: חייל נרצח בפיגוע דקירה

מחבל הסתער על החייל בתחנת אוטובוס סמוך לקניון בעיר והצוות הרפואי שהוזעק למקון נאלץ לקבוע את מותו. משטרת ישראל: "עורכים סריקות ופועלים לאיתור החשודים בדקירה שנמלטו מהמקום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/11/17 22:43 יב בכסלו התשעח

טרור בערד: חייל נרצח בפיגוע דקירה
זירת הפיגוע בערד, צילום: דוברות המשטרה

חייל צה"ל כבן 20 נרצח הערב (חמישי) בפיגוע דקירה בערד לאחר שמחבל הסתער עליו בתחנת אוטובוס סמוך לקניון בעיר ודקר אותו למוות. המשטרה עדיין מנהלת מצוד אחר הדוקר.

חובשים ופראמדיקים של מד"א הוזעקו למקום ולאחר שניסו להעניק לצעיר טיפול ראשוני הם נאלצו לקבוע את מותו. תחליה לא היה ברור מה הרקע לדקירה אך ממשטרת ישראל נמסר כי האירוע הוא לאומני.

זירת הפיגוע שבה נרצח הצעיר

זירת הפיגוע שבה נרצח הצעירצילום: דוברות המשטרה

בתום תחקור ראשוני של כוחות המשטרה בזירה", נאמר בהודעת המשטרה, "עולה כי ככל הנראה הרקע לאירוע הדקירה במהלכו נמצא צעיר כשהוא דקור במצב קשה מאוד הוא לאומני. שוטרי משטרת ישראל עורכים סריקות ופועלים לאיתור החשודים בדקירה שנמלטו מהמקום".

זיו שפירא, פאראמדיק מד"א שהגיע לזירת הפיגוע, אמר: "כשהגענו למקום ראינו צעיר כבן 20 שוכב מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וביצענו פעולות החייאה מתקדמות שבסופן נאלצנו לקבוע את מותו".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן