צמיגי מכוניות נוקבו וכתובת 'יהודים לא שותקים' בכפר קאסם

חשד ל'פשע שנאה' בכפר קאסם. צמיגים של עשרות מכוניות נוקבו, וכתובת רוססה על משאית 'יהודים לא שותקים'. צפו בתיעוד

חדשות כיפה יהונתן קליין 02/12/18 10:11 כד בכסלו התשעט

צמיגי מכוניות נוקבו וכתובת 'יהודים לא שותקים' בכפר קאסם
תג מחיר. ארכיון, צילום: צילום מסך

'תג מחיר' חוזר? צמיגיהן של 32 מכוניות נוקבו הלילה (א') בעיר הערבית כפר קאסם, ועל משאית חונה רוססה הכתובת 'יהודים לא שותקים'. משטרת ישראל פתחה בחקירת האירוע.

תושב השכונה סיפר לאתר ynet: "התעוררנו בבוקר והופתענו מאוד מהמעשים האלו. לצערי אירועי תג מחיר לא נגמרו. הפושעים עדיין מסתובבים ואין מי שיעצור אותם". תושב אחר הוסיף: "גם ביקשתי מהמשטרה לבדוק את כל הרכבים אם יש בהם מטענים או משהו שיכול לגרום נזקים או אסון".

ח"כ עיסאווי פריג' (מרצ), תושב העיר, אמר הבוקר: "עוד פשע שנאה, הפעם בביתי. הפשעים המתמשכים הם תוצאה של מחדלי הממשלה שלא מנסה אפילו לאכוף את החוק, לתפוס ולהעניש את הפושעים. ככל שחדלונה של המשטרה גדול יותר, כך הפושעים מקבלים רוח גבית להמשיך ולפשוע. רוח גבית שנושבת גם מכיוון הממשלה והקואליציה מפרות החוק".

 

ראש עיריית כפר קאסם, עדאל באדיר, אמר ל'כאן': "מה שעשו פה זה בגלל חוק לאום שגורם לשנאה, זה היה מתוכנן. יש כעס גדול בשכונה אצל התושבים, הם מרגישים חוסר ביטחון. לפני שנה וחצי התרחש עוד אירוע של תג מחיר, המשטרה לא עצרה את המבצעים ולכן הם חזרו שוב. זה טרור אזרחי"

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן