ח"כ לבני לשגרירי העולם: אל תפלו בפח של חברי הכנסת הערבים

אחרי שהתפרסמה כוונתם של חברי הכנסת מהרשימה המשותפת "להביך" את ישראל באו"ם בעקבות חוק הלאום, יו"ר האופוזיציה, ח"כ ציפי לבני קוראת לשגרירי העולם לא לקנות את דבריהם של הח"כים הערבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/08/18 20:28 טז באלול התשעח

ח"כ לבני לשגרירי העולם: אל תפלו בפח של חברי הכנסת הערבים
ראש האופוזיציה ח"כ ציפי לבני, צילום: פלאש 90

חברי הכנסת הערבים מהרשימה המשותפת מתכננים "להביך" את מדינת ישראל באו"ם לאור חקיקת חוק הלאום שחוקק בתום מושב הכנסת. יו"ר האופוזיציה, חברת הכנסת ציפי לבני מהמחנה הציוני קוראת לשגרירי העולם לא ליפול בפח של חברי הכנסת הערבים.

כזכור, מספר חברי הכנסת מהרשימה המשותפת ובכירים פלסטינים מנסים להוביל להצעת גינוי שתביך את ישראל בחודש הבא - רגע לפני פתיחת העצרת הכללית והגעת כל המנהיגים לניו יורק. הח"כים הציגו את חוק הלאום ואמרו: החוק הזה מזכיר את חוקי האפרטהייד ועליכם לפעול נגדו, זו לא חקיקה רגילה, יש לכם אמנות שאמורות להגן על מיעוטים בדיוק מפני חקיקה כזאת -  וכל זה במטרה לגבש רוב ליוזמה לגינוי ישראל באו"ם.

כפי שפורסם הערב (ב') במהדורת החדשות של חברת החדשות הח"כים ברשימה המשותפת הבהירו שהם לא פעלו במשותף עם הרשות הפלסטינית באו"ם.

בעקבות הדברים של חברי הכנסת הערבים, ראש האופוזיציה ציפי לבני במסר לשגרירי העולם: "אל תיפלו בפח שלהם, הם והרשות הפלסטינית לא מקבלים את היותה של ישראל מדינת העם היהודי"

אמש (א') אמר הגיב שגריר ישראל באו"ם דני דנון אמר כי הח"כים הערבים חותרים נגד מדינת ישראל, באופן ציני הם משתפים פעולה עם הנציגות הפלסטינית במטרה להכפיש את ישראל.