צה"ל תקף ברצועה. נתניהו: "תוקפנות תיענה בתגובה כפולה ומכופלת"

טנק של צה"ל תקף עמדה של חמאס ברצועת עזה, לאחר שזוהה ירי מהרצועה לעבר תשתיות של צה"ל. ראש הממשלה בסיור בדרום: "כדאי שחמאס יבין עכשיו שכל גילוי של תוקפנות יענה בתגובה תקיפה כפולה ומכופלת מצד ישראל. מוטב שיבינו זאת עכשיו מאשר אחר כך"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 07/03/19 18:17 ל באדר א'

צה"ל תקף ברצועה. נתניהו: "תוקפנות תיענה בתגובה כפולה ומכופלת"
גדר המערכת בעזה. ארכיון, צילום: פלאש 90. עבד רחים חטיב

גבול רצועת עזה מתחמם. דובר צה"ל מסר כי טנק של צה"ל תקף עמדה צבאית של ארגון הטרור חמאס בצפון רצועת עזה, בתגובה לירי שבוצע לפני זמן קצר לעבר תשתית צה״ל סמוך לגדר המערכת. אין נפגעים לכוחותינו.

מוקדם יותר סייר ראש הממשלה באזור גדר הגבול ישראל-מצרים, שמע סקירות מפי מפקדי הגזרה ולאחר מכן קיים הערכת מצב ביטחונית באוגדת עזה. נתניהו אמר בסיור בגבול המצרי: ״אני בא עכשיו מעדכון של המפקדים בשטח, פה בגזרה על גבול סיני. הגדר הזאת היא הצלחה פנומנלית. היא עצרה לחלוטין את ההסתננות של מאות אלפים מאפריקה ואת הכניסה לישראל של טרוריסטים מסיני.״

נתניהו בגבול מצרים

נתניהו בגבול מצריםצילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

על המצב בעזה אמר ראש הממשלה ושר הביטחון: ״מכאן אני הולך לתדרוך ועדכון ביטחוני עם הרמטכ"ל, עם אלוף פיקוד הדרום ועם מפקד אוגדת עזה, לבחון את המצב שנוצר ולתת לו מענה. אני ער לכך שבימים האחרונים יש התחדשות של התוקפנות של חמאס בכל מיני צורות שונות ומשונות. 

"כדאי שחמאס יבין עכשיו שכל גילוי של תוקפנות יענה בתגובה תקיפה כפולה ומכופלת מצד ישראל. מוטב שיבינו זאת עכשיו מאשר אחר כך.״