צה"ל מזהיר את חמאס: "האחריות להסלמה עליכם"

אחרי חצי שנה של הפרות סדר בגבול הדרומי, צה"ל מאשים את חמאס ביצירת אווירה של טרור ברצועה ותוקף חוליות ומוצבים של הארגון בעזה. "אנחנו מוכנים לכל תרחיש". צפו בסרטון חיסול המחבלים

חדשות כיפה מירב כהן 17/10/18 11:16 ח בחשון התשעט

צה"ל מזהיר את חמאס: "האחריות להסלמה עליכם"
תמונת ארכיון רצועת עזה, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

אמש (ג') החל סבב נוסף של לחימה בדרום במהלכו בוצע אירוע ירי חמור של רקטה לבאר שבע ורקטה שנפלה מול חופי דרום גוש דן. חמאס התנער משיגור הרקטות אולם צה"ל הודיע: "רקטות כאלו יש רק לשני ארגונים: חמאס וגאפ". 

צה"ל הטיל את האחריות להסלמה על חמאס "לא משנה אם הם לא לחצו על הכפתור ,האחריות על הרצועה והאנשים והפעולות בגדר זה על חמאס". 

הבוקר היו שתי הערכות מצב עם הרמטכ״ל,ראש אמ״ן וראש אמ״ץ והוחלט על תקיפה של חיל האוויר ברצועת עזה "חמאס מייצר אווירה שמאפשרת טרור ופוגע ביכולת לקדם את המאמצים לשיפור חיי האזרחים ברצועה"

צה"ל תקף כ-20 מטרות טרור ברצועת עזה. בצה"ל מסבירים שהתקיפה לוקחת מיכולות התקפיות של החמאס. בנוסף הושמדו שורה של מתחמים צבאיים והותקפה חוליית ירי שניסתה לירות לעבר חוף אשקלון. 
 
לטענת פיקוד העורף "ההתרעה בעורף עבדה טוב מאוד". הלימודים בישובי העוטף ובבאר שבע בוטלו לגמרי. בנוסף שר הביטחון החליט על סגירת המעברים לעזה וצמצום מרחב הדיג ל-3 מייל. 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן