צה"ל לתושבי עזה: "האם ככה נראה ניצחון?"

ברצועת עזה חגגו ההמונים את מה שתפסו כניצחון על ישראל. מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, פנה לתושבי הרצועה באמצעות סרטון שהציג את ההרס לאחר תקיפות צה"ל, "חמאס טוען לניצחון. המציאות מוכיחה את ההפך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/18 13:01 ז בכסלו התשעט

צה"ל לתושבי עזה: "האם ככה נראה ניצחון?"
מבנים הרוסים בעזה, צילום: דובר צה"ל

ברחובות עזה ובארגוני הטרור ברצועה, בהובלת חמאס, חגגו את סיום סבב הלחימה עם ישראל וטענו לניצחונם. מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף כמיל אבו רוקון, ניסה היום (חמישי) לצנן את התלהבותם באמצעות תיעוד הרס תקיפות צה"ל.

"האם כך נראה ניצחון?", נשאל בסרטון שפרסם אבו רוקון בעמוד הפייסבוק בערבית, 'אלמונסק'. בפוסט עצמו כתב כי "ארגון הטרור חמאס טוען לניצחון בסבב הלחימה האחרון מול ישראל כאשר המציאות מוכיחה בדיוק את ההפך".

לדבריו, "בתקיפות חיל האוויר חמאס איבד מבנים חשובים ששימשו את הארגון והושמדו לחלוטין. כמו כן, נהרגו מחבלים משורותיו תוך שצה"ל הקפיד להימנע מפגיעה באזרחים. האם כך נראה ניצחון? צפו בסרטון ותחליטו בעצמכם".

https://www.youtube.com/watch?v=5lP3uonLXrw

לאחר ההכרזה על הפסקת האש בין ישראל לחמאס, חגגו תושבי הרצועה וטענו כי הצליחו לבלום את הכוחות הישראלים. דובר החמאס, עבד אללטיף אלקאנוע, אף ציין כי הפלגים השונים לימדו "את האויב לקח קשה" וגרמו לו לשלם מחיר גדול. בהמשך טען כי "ניצחון ההתנגדות יביא לסיום חייהם הפוליטיים והצבאיים של כמה ממנהיגי הכיבוש בשל טיפשותם וכישלונם".