פרשן הספורט המוכר נגד איתמר בן גביר: "זבל, נאצי, גזען מגעיל"

נדב יעקבי, פרשן ערוץ הספורט, בהתבטאות חריגה נגד יושב ראש עוצמה יהודית: "לא סובל אותו, הוא שונא את כל הערבים" | לאחר פרסום הדברים כתב יעקבי בטוויטר: "מתנצל הייתי בלחץ נפשי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/08/22 14:42 ה באב התשפב

פרשן הספורט המוכר נגד איתמר בן גביר: "זבל, נאצי, גזען מגעיל"
בן גביר , צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

תיעוד חריג שהתפרסם ברשתות החברתיות מציג את נדב יעקבי, פרשן ספורט ותיק בערוץ הספורט ובכלי תקשורת נוספים, תוקף את איתמר בן גביר. כזכור, בימים האחרונים מנהל בן גביר מאבק תקשורתי מול בצלאל סמוטריץ', ומפלגתו מתחזקת בסקרים.

"בן גביר זה זבל, נאצי, לא סובל אותו. גועל נפש, הוא גזען מגעיל. הוא שונא את כל הערבים", נשמע יעקובי בסרטון. לשאלת המצלם אודות המפלגה לה הוא מצביע, ענה יעקבי: "אל תיכנס איתי לזה". הצל פרסם את הסרטון וכתב: "זה האדם שהולך לשדר את המונדיאל מטעם כאן 11 בנובמבר. איתמר בן גביר, אני רוצה להיות שותף בתביעה שלך".

לבן גביר יש קשר לעולם הספורט, והוא ידוע באהדתו לקבוצת בית"ר ירושלים. לאחר רכישת הקבוצה בחודש שעבר, כתב: "שמח שסוף סוף נמצא בעלים לבית"ר ירושלים, שהציל אותה מירידה לליגה א'. מקווה שהמשטרה והעירייה יבינו את גודל החשיבות ולא יאכזבו את עשרות אלפי האוהדים של בית"ר. בהצלחה אברמוב, זה הזמן להתרכז בהצלחת הקבוצה. יאללה בית"ר!".

לאור הקשיים אליהם נקלעה הקבוצה, תרם בן גביר מכספו לקבוצה וכתב: "זה לא סוד שאני אוהד בית"ר. בית"ר היא לא עוד סתם קבוצה, היא הקבוצה שמייצגת את עיר הבירה שלנו. סמל המנורה, נחקק בה לעד. וכדי שלא יכבו לנו את המנורה, נתגייס כולנו להציל את בית"ר. אני תרמתי וקורא לכל מי שבית"ר חשובה לו להושיט יד".

הצל

הצל צילום: Sraya Diamant/Flash90

יעקבי בטוויטר: "אמרתי דברים שלא הייתי צריך לומר, נכנסתי ללחץ נפשי. מתנצל"

בעקבות דבריו השנויים במחלוקת פרסם היום יעקבי הודעת התנצלות בטוויטר וכתב: "היום נחשף ברשתות סרטון שבו אני אומר דברים שלא הייתי צריך לומר, ואני מתנצל מכל הלב ומתחרט על כך. הדברים נאמרו כאשר חבורת צעירים הקיפה אותי באגרסיביות בסיום השידור בבלומפילד והכניסה אותי ללחץ נפשי שבגללו איבדתי לרגע את השליטה על עצמי. מתנצל בפני כל מי שנפגע מפליטת הפה המטופשת שלי".

ח''כ בן גביר בהתראה לפני תביעה: "דורש התנצלות ופיצוי"

בתגובה לסרטון שפורסם דורש בן גביר מיעקבי לפרסם התנצלות תוך 3 ימים וכן פיצויי על סך 150,000 שקלים. בן גביר הגיש מכתב התראה לפני תביעה באמצעות עו''ד זאב ובו נכתב: "אין כל ספק כי הדברים החמורים שפרסמת כלפי מרשי הם לשון הרע. הדברים שפרסמת השפילו וביישו את מרשי, פגעו בשמו הטוב והכפישו אותו ללא כל סיבה, וכל זה בכוונה להפוך אותו למטרה לשנאה, וללעג ובוז בעיני הרבים".

עו''ד וולף פירט במכתבו את התנאים לפני נקיטת צעדים משפטיים כנגד יעקבי: "הנני פונה אליך בטרם הגשת תביעה, ודורש ממך לפעול כדלקמן: לפרסם תוך שלושה ימים התנצלות והבהרה בנוסח ובאופן שיתואם עם מרשי. לפצות את מרשי בפיצויי כספי בסך 150,000 ₪".