פרקליטתה של עהד תמימי בחוץ. חבר 'מאמינים' בפנים

כשבוע לאחר הבחירות לרשויות המקומיות, בעיריית תל-אביב-יפו נספרו כל קולות הבוחרים והתוצאה העיקרית מבחינת המושבים במועצת העיר היא כי חברת המועצה מטעם סיעת מרצ, עו"ד גבי לסקי, תפנה את מקומה למספר 2 של רשימת הבית היהודי, הרב נפתלי לוברט

חדשות כיפה גלעד כהן 05/11/18 21:10 כז בחשון התשעט

פרקליטתה של עהד תמימי בחוץ. חבר 'מאמינים' בפנים
שרת המשפטים, ח״כ איילת שקד ויו״ר הבית היהודי בת״א, חיים גורן בחניכת מטה הבית היהודי בעיר, צילום: הבית היהודי ת״א

כמעט שבוע אחרי הבחירות לרשויות המקומיות וסיעת ׳מאמינים׳ בעיריית תל-אביב-יפו זכתה הערב, על-פי קולות הבוחרים ורצונם במנדט שני למועצת העיר.

מי שתעזוב את מועצת העיר היא עו"ד גבי לסקי, עורכת דינה של עהד תמימי וחברת מועצת העיר מטעם "מרצ". מי שיחליף את לסקי במועצת העיר, הוא מספר שתיים ברשימת "מאמינים" בראשות חיים גורן, הרב נפתלי לוברט. הרב לוברט הוא איש יהדות התורה, תושב נווה שרת שמכהן מזה כ-20 שנה כחבר מועצת העיר ועד לפני כשנתיים וחצי כיהן בתפקיד כסגן ראש העיר, ממנו פרש במחאה על חילולי השבת בעיר.
הרב לוברט חולל מהפכה בתחום החינוך, כשדאג לתקציבי עתק לשיפוץ בתי ספר, שדרוג והוספת כיתות חדשות, הביא לפריחה ושגשוג בשדה החינוך בתפקידיו בעיר, כאשר כיום נמנים כ-6,000 ילדים במסגרות החינוך התורניים ויזם קייטנות בתשלום סמלי בחופשות יולי – אוגוסט וכן בחופשת פסח. לזכותו גם שיפוץ 15 מקוואות בסיוע עירוני וכן הוקמת בית כנסת בבניין העירייה.