פרץ: "אין כמו בצלאל בהתאמה להיות שר משפטים"

יו"ר הבית היהודי יצא מבית הנשיא ואמר כי יידרשו את תיקי החינוך והמשפטים ושיבח את חברו לסיעה. "אני יודע כל מילה שבצלאל אמר אתמול, והוא יודע עליי הכל. אנחנו מתואמים"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 16/04/19 11:56 יא בניסן התשעט

פרץ: "אין כמו בצלאל בהתאמה להיות שר משפטים"
הרב רפי פרץ, צילום: פלאש 90

בצאתו ממשכן הנשיא בירושלים, לאחר המלצת איחוד מפלגות הימין בבנימין נתניהו להרכבת הממשלה, אמר יו"ר איחוד מפלגות הימין, הרב רפי פרץ כי יידרשו את תיק החינוך והמשפטים. "החינוך תמיד היה חשוב לציונות הדתית".

"אנחנו יצאנו מפגישה עם נשיא המדינה והמלצנו על מר בנימין נתניהו. לשמחתנו אנחנו חמישה חברי כנסת, שמטים את הכף ל-61 חברי כנסת שממליצים על נתניהו. יש לנו אמון גדול בראש הממשלה", אמר הרב רפי פרץ. "אנחנו כמובן בדיבור ובמשא ומתן עם גורמים שונים בקואליציה. ניפגש איתו היום (ג') בשעה 17:00. נציג לו את העקרונות המרכזיים שאתם אנחנו נרצה להתנהל. אנחנו מבקשים את תיק החינוך והמשפטים שהיו בידינו. אנחנו 6 חברי כנסת וזה מגיע לנו על פי דין. אנחנו ממשיכים דרך מאוד רצינית של הצינות הדתית שתמיד דיברה על חינוך. אני חושב שאין כמו ח"כ בצלאל לכהן כשר משפטים, כדי לתקן את המערכת המשפטית".

הרב רפי פרץ ענה על הטענות, לפיהן אין אחדות בינו ובין ח"כ בצלאל סמוטריץ' ואמר: "אני לא יודע להגיד מה נתניהו רוצה. אנחנו הולכים ביחד. בצלאל ואני. אני מדברים ומתואמים. אני יודע כל מילה שאמר אתמול בצלאל, והוא יודע מה אני אגיד היום לנתניהו. אני מקווה שיהיו לנו הכוחות להיות בית נאמן לכל הציונות הדתית".